Ga naar inhoud

snelheid DDR geheugen


Aanbevolen berichten

wil je gaan overclocken? als je dat niet wilt moet je ddr333 nemen omdat het geheugen dan synchroon met je fsb loopt wat prestatiebevorderend werkt. Als je wel wil overclocken zou je wel ddr400 kunnen nemen, maar ik wil precies hetzelfde systeem kopen en twijfel ook nog of je dan wel sneller geheugen moet nemen, dus als iemand daar antwoord op weet?! (igv overclocken)
Link naar reactie
ligt er net aan wat voor merk mem je eigenlijk koopt.. zelfs PC2700 met goeie chipjes wil wel over de 200MHZ lopen (wel heel goed zoeken :wink: ) het ligt er maar net aan tot hoever je wilt overclocken. Sommig mem dat op PC3700 loopt wil niet eens sync met de FSB op 210 mhz draaien, en ze zijn gemaakt op 247 ofzo... ik zou gewoon PC3200 kopen. je hebt dan wat rek voor overclocken (wat ook nog wel gemakkelijk gaat op die asusjes) en je bent futureproof voor de volgende generatie processors... let er gewoon op dat je een goed merk koopt, dan kan ie ook nog eens wat strakkere geheugentimings aan.. lees anders ook nog eens de FAQ van moederborden, en dan helemaal onderin mijn faq over geheugen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...