Ga naar inhoud

is dit wat?


Aanbevolen berichten

ik ben een beetje een systeem aan het samenstellen en heb nu het volgende gevonden: Miditower 350Watt Design Zwart (met venster) Lite-On 16x48 DVD-Speler IDE AOpen 52x24x52 CD-Rewriter IDE (R) 2x DDR TwinMos 256MB 32 Bit PC400/PC3200 Creative Soundblaster Live 5.1 OEM Digital Maxtor 6Y120P0 : 120 Gb (7200/133-8Mb) Cooler Master AERO 7+ AMD t/m XP3200+ Antec Case Fan BB 80x80x25mm 4Pin ASUS A7N8X-X AMD Athlon XP 2600+ (333FSB) Club3D ATI Radeon 9800Pro 128MB DVI/TV Logitech Z640 Speakers Sweex SW-20 Multimedia PS/2 Sweex Mouse 4D Scroll PS/2 Optical PHILIPS 17 Inch 107T51 CRT is dit wat? het moet 1300 euro kosten. bvd voor jullie reacties
Link naar reactie
[quote:5ef0070895="Frake"]ik ben een beetje een systeem aan het samenstellen en heb nu het volgende gevonden: Miditower 350Watt Design Zwart (met venster) Lite-On 16x48 DVD-Speler IDE AOpen 52x24x52 CD-Rewriter IDE (R) 2x DDR TwinMos 256MB 32 Bit PC400/PC3200 Creative Soundblaster Live 5.1 OEM Digital Maxtor 6Y120P0 : 120 Gb (7200/133-8Mb) Cooler Master AERO 7+ AMD t/m XP3200+ Antec Case Fan BB 80x80x25mm 4Pin ASUS A7N8X-X AMD Athlon XP 2600+ (333FSB) Club3D ATI Radeon 9800Pro 128MB DVI/TV Logitech Z640 Speakers Sweex SW-20 Multimedia PS/2 Sweex Mouse 4D Scroll PS/2 Optical PHILIPS 17 Inch 107T51 CRT is dit wat? het moet 1300 euro kosten. bvd voor jullie reacties[/quote:5ef0070895]je zit met je verkeerde fora :roll: met je vraag
Link naar reactie
Of LiteOn natuurlijk 8) Ik zou een 2500+ kopen, omdat die nog maar 100 Euro kost, én omdat die goed overclockbaar zijn. [color=blue:25ebbe56ba]*Black Shadow gaat zich er ook een bestellen :) [/color:25ebbe56ba] Die Aero 7(of 7+)-koelers hebben niet zo'n goede reputatie. Ga anders voor een Spire Whisperrock IV, die kost nog maar 10 Euro :o :D
Link naar reactie
[quote:22d5c67e67="Black Shadow"]Of LiteOn natuurlijk 8) Ik zou een 2500+ kopen, omdat die nog maar 100 Euro kost, én omdat die goed overclockbaar zijn. [color=blue:22d5c67e67]*Black Shadow gaat zich er ook een bestellen :) [/color:22d5c67e67] Die Aero 7(of 7+)-koelers hebben niet zo'n goede reputatie. Ga anders voor een Spire Whisperrock IV, die kost nog maar 10 Euro :o :D[/quote:22d5c67e67] en koelt die Spire ook lekker? Ik ga nu trouwens ook voor de 2500+ dus dat zit wel goed (zou ik trouwens niet een iets duurder moederbord moeten nemen, één die SATA ondersteunt, en dan een SATA-schijf nemen, of is het zo goed?)
Link naar reactie
Ja, het is van heel veel factoren afhankelijk, waaronder: a. In welke ruimte staat je computer ? Kijk, in mijn geval heb ik eerst "het kleine broertje" gekocht - mooi geluid alleen tja... ik wilde DVD kijken op TV met dus geluid rondom. Sloot dat setje aan, schitterend geluid maar alleen als ik rechtstreeks voor m'n computer zat. Dus voor de TV 10 meter verderop kon die lang niet komen met zijn effecten. Kortom, mooi geluid want dat was hetzelfde maar gewoon minder en 'echt' stuk minder.... Ik terug, ding omgeruild en bijbetaald voor de grotere broer. Nou, ik kan zeggen....... 100 x beter !! Het voldoet als menig DTS-versterkertje, ik heb geluid rondom de hele kamer op standje 4 en blaas bijna m'n ruiten d'ruit ! ik kan m'n systeem in een sporthal neerzetten en het geluid komt dan overal. Het is dus afhankelijk ook: b. wat je ermee doet. zit je computer in een klein kamertje van 2.5 bij 4 meter of zo, dan voldoet dat setje wat jij hebt. Wil je meer en zit je in de woonkamer of zo, dan zou ik voor de grote broer gaan. Sowieso heeft die ook qua geluidskwaliteit veel meer "body". Vind je het gek met 400 watt of zoiets. Suc6 met je keuze want die logitechs verder zijn wel goed. Maar onthou, ik heb de Z560, niet de Z650 dus zonder LED-control-unit.
Link naar reactie
[quote:11d2d29279="AswinW"]Ja, het is van heel veel factoren afhankelijk, waaronder: a. In welke ruimte staat je computer ? Kijk, in mijn geval heb ik eerst "het kleine broertje" gekocht - mooi geluid alleen tja... ik wilde DVD kijken op TV met dus geluid rondom. Sloot dat setje aan, schitterend geluid maar alleen als ik rechtstreeks voor m'n computer zat. Dus voor de TV 10 meter verderop kon die lang niet komen met zijn effecten. Kortom, mooi geluid want dat was hetzelfde maar gewoon minder en 'echt' stuk minder.... Ik terug, ding omgeruild en bijbetaald voor de grotere broer. Nou, ik kan zeggen....... 100 x beter !! Het voldoet als menig DTS-versterkertje, ik heb geluid rondom de hele kamer op standje 4 en blaas bijna m'n ruiten d'ruit ! ik kan m'n systeem in een sporthal neerzetten en het geluid komt dan overal. Het is dus afhankelijk ook: b. wat je ermee doet. zit je computer in een klein kamertje van 2.5 bij 4 meter of zo, dan voldoet dat setje wat jij hebt. Wil je meer en zit je in de woonkamer of zo, dan zou ik voor de grote broer gaan. Sowieso heeft die ook qua geluidskwaliteit veel meer "body". Vind je het gek met 400 watt of zoiets. Suc6 met je keuze want die logitechs verder zijn wel goed. Maar onthou, ik heb de Z560, niet de Z650 dus zonder LED-control-unit.[/quote:11d2d29279] ja oke, ik zou de grote-broer ook wel willen hebben, maarja dat kost nogal wat. Nu komt het mooi uit dat mijn pc op mijn kamer komt en laat die nou net 4 bij 2,5m zijn :D (nouja, of zoiets) dus heb ik wel voldoende aan deze set hoop ik. (een vriend van mij gaat zeker deze set kopen dus luister ik eerst wel bij hem hoe het klinkt :))
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...