Ga naar inhoud

Spontaan afslaan van computer


Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen met het volgende probleem: Regelmatig slaat mijn computer spontaan uit. Zonder enige waarschuwing stopt de PC ineens om dan weer direct opnieuw op te starten. Ik hep mijn computer via de Norton gescant en ook de online scanner laten scannen op virussen maar daar wordt niets aangegeven. Ik heb twee weken geleden de bekende windows virus gehad maar die is met de oplossing van microsoft en de patch van Norton verwijderd. Mijn systeem heeft een MSI K7T266Pro2 moederbord met een AMD Athlon +1600 chip. 548 MB intern geheugen, een 40 GB en een 120 GB 7200RTM schijven. plus de NEC DVD + en - brander en Lite on DVD rom. Ik hoop dat er iemand is die hier een oplossing voor weet. Alsvast mijn dank Theo van Vuuren
Link naar reactie
Ik zou toch nog maar eens een clean doen. Ik heb hele goeie ervaringen bij/met Trendmicro. Op de volgende link kan je de laatste cleaner vinden: http://www.trendmicro.com/en/home/global/enterprise.htm, Klik op 1 van de top tien threats en blader naar beneden. Je kan daar ook online een virusscan uit laten voeren. Na twee jaar zonder virus scanner te internetten heb ik dat maar eens gedaan en geen virussen. Als er wel een virus wordt gevonden en hij is bekend, dan kan je op die site zien wat de virus doet en welke patches daar eventueel voor nodig zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...