Ga naar inhoud

Lexmark Z31 print niet meer


Aanbevolen berichten

Toen ik mijn Plustek 12000 flatbed Scanner aan wilde sluiten bij een kennis (computer, printer en scanner van stroom af) en daarna de boel opstartte ging zijn printer Lexmark Z31 zich ineens raar gedragen. Tergend langzaam ging de printerkop naar links om even later even langzaam weer naar rechts te gaan. Eerst moesten we daar om lachen. Maar dat lachen verging al snel. Toen de scanner niet werkte, heb ik de printer afgekoppeld. Toen werkte de scanner. Daarna probeerde ik de printer weer en die deed van alles (printerkop ging heen en weer in een normaal tempo, papier werd keurig doorgevoerd), maar niets op papier. De inktpatronen voorzichtig schoongemaakt, evenals de contactpunten. De zelftest gaf tevens geen inkt op papier, terwijl er zeker nog genoeg inkt in de patronen zit en de openingen niet verstopt zitten. Probleem via de de probleemdatabase van Lexmark voorgelegd en uiteindelijk werd meegedeeld dat zij technische ondersteuning gingen bieden. Via mail een bevestiging ontvangen van het voorgelegde probleem, maar al twee weken geen reactie. Telefonisch kom ik er niet door en reageren op hun mail werd verboden, maar bleek ook niet te werken. Wie helpt mij verder? (Windows XP, scanner werkte bij mij prima samen met Epson Stylus 440 en Windows XP)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...