Ga naar inhoud

Hoeveel RAM voor Win XP?


Aanbevolen berichten

[quote:bb684d2c5d="jeroenvanweeghel"]512mb is wel aan te raden.[/quote:bb684d2c5d] Hmm, ik gebruik nu (noodgedwongen) weer 256MB DDR. Nooit echt problemen mee gehad. Dit met het oog op videobewerking, fotobewerking (i.h.a. 4Mpixel of meer) en dan ook nog meerdere foto's tegelijk. En natuurlijk gewoon Office en internet. Met games heb ik geen ervaring, dus daar kan ik niet over meepraten.
Link naar reactie
Nah een swap file is verder ook niet erg om nodig te hebben .. Alleen omdat het eigenlijk langzamer hd ruimte is, die ram geheugen nabootst, is het niet zo snel als echt ram ... vanaf 512 ram kun je er best aan gaan denken om je pagefile uit te zetten, maar op het moment dat je dan per ongeluk 'zware' dingen gaat doen, heb je het eigenlijk weer nodig ... kun je net zo goed eentje aanmaken met een vaste grootte ... JE hebt trouwens ook tweaks om eerst je geheugen geheel te gebruiken voordat windows gaat swappen ... Kan er alleen ff niet opkomen ...
Link naar reactie
[quote:c16af33b52="M@rc een poosje geleden"]Ik weet niet of je dit zoekt: Je kunt de prestaties van het systeem aanzienlijk verbeteren door het besturingssysteem standaard volledig in het intern geheugen te zetten. Start Regedit en ga naar HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Control\Session Manager\Memory Management\Disable PagingExecutive. Zet de waarde hier op 1 en start de computer op nieuw. (Standaard staat deze waarde op 0 ingesteld)[/quote:c16af33b52]Dit bedoel je zeker, Fox
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...