Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

ik ebn de trotse eigenaar van een brander alleen doet probleem zich voor dat de brander nergens op me pc terug te vinden is ik had me pc me brander en al gekocht toen ik me brander net had dee hij het ook gewoon maar nu staat hij nergens meer ook niet bij deze computer ik gebruik nero om te branden maar daar geeft hij alleen aan dat er een D: is maar niet de brande :S als je nog wat van me pc wilt weten ofzo gewoon vragen maar het verhaal alleen maar helderde
Link naar reactie
inderdaad punten en hoofdletters zijn soms wel makkelijk om een tekst te lezen niet want je maakt het wel moeilijk ik heb je tekst wel drie keer moeten lezen voor dat ik snapte wat je bedoelde snap je wel (jezouooknogdespatieskunnenweglatendanwordthetnogmoeilijker :lol: ) Enfin: 1. nu staat hij er niet meer: wat gebeurde nèt voor het ogenblik dat hij er niet meer stond? Heb je iets nieuws geïnstalleerd toen? 2. Nero geeft aan dat er een D is, maar geen S (begrijp ik je goed?) - heb je een D- harde schijf? En je S: was dat vroeger je brander? (is bijvoorbeeld je brander niet D geworden?) 3. welke windows? Eentje met herstelpunten? Zo ja: heb je al geprobeerd een herstelpunt terug te zetten?
Link naar reactie
Ik had toch niks te doen, dus maar ff hertypt; eenmalig natuurlijk! XLCQ schreef: Ik ben de trotse eigenaar van een brander. Alleen doet het probleem zich voor dat de brander nergens op mijn pc terug te vinden is. Ik had mijn pc met brander gekocht, en toen deed 'ie het ook gewoon, maar nu staat hij nergens meer. Ook niet bij 'Deze Computer'. Ik gebruik Nero om te branden, maar die geeft aan dat er alleen een D: is, maar niet de brander S: PC: videokaart 128MB, 1024MB ram. Gebruik herstelpunt. Wordt 'ie nog in het BIOS herkend? zo nee, kijk dan of de kabels er nog goed inzitten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...