Ga naar inhoud

De nieuwe aanbieding van LIDL is dat iets????


Aanbevolen berichten

[quote:c5429e8986="oeroe"]de specs zijn idd wel erg goed .. super kwaliteit.. heb er echter geen ervaring mee met pc's uit de supermarkt. Bedoel voor enige mondelinge service lijken ze mij te kort schieten. Maar ik zou niet precies weten hoe dat zit..[/quote:c5429e8986]"Die supermarkt" hoeft tegenwoordig geen enkel beletsel te zijn. Natuurlijk hebben ze er zelf misschien weinig verstand van, voor het samenstellen van zo'n PC huren ze gewoon even de benodigde deskundigheid in. Voor service en vragen staat er ongetwijfeld wel een organisatie achter. Persoonlijk zou ik nog eerder zo'n ding kopen in een supermarkt, dan b.v. bij Mediamarkt. Want wat daar rondloopt . . . . .En daar doen ze [u:c5429e8986][b:c5429e8986]alsof [/b:c5429e8986][/u:c5429e8986]ze er verstand van hebben, en dat is veel gevaarlijker. Jan de Boer
Link naar reactie
Het zal wel goed spul wezen, de prijs is gebaseerd op het duitse prijspeil, t.o.v. Nederland altijd wat gunstiger. Echter, of je in normale omstandigheden alle bijgeleverde software echt nodig hebt en dat geldt mogelijk ook voor een deel van de hardware, moet je jezelf toch wel serieus afvragen. Het moet wel allemaal betaald worden. In dat opzicht ben ik het eens met Water.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...