Ga naar inhoud

Liteon LDW-411S firmware op een LDW-401S ivm DVD-R optie


Aanbevolen berichten

Wie heeft al ervaring met een LDW-411S firmware te flashen op een LDW-401S. Naar het schijnt zijn deze twee drives fysiek identiek, maar heeft Liteon zo snel mogelijk een DVD-brander op de markt willen brengen met als resultaat de LDW-401S (DVD+RW). De LDW-411S is een +/-writer ! Op cdfreaks heeft blijkbaar iemand dit al geprobeerd, maar het ging niet met alle types DVD-R's en heeft bovendien het probleem dat sommige DVD-R's zelfs niet meer leesbaar die gebrand zijn op de eigen -naar LDW-411S firmware geupgrade- LDW-401S. Op het internet heb ik nog geen enkele firmware voor de LDW-411S gevonden, maar schijnt ondertussen wel beschikbaar te zijn (?).
Link naar reactie
[quote:bf0b06d7b6="Nelson Lau"]Wie heeft al ervaring met een LDW-411S firmware te flashen op een LDW-401S. Naar het schijnt zijn deze twee drives fysiek identiek, maar heeft Liteon zo snel mogelijk een DVD-brander op de markt willen brengen met als resultaat de LDW-401S (DVD+RW). De LDW-411S is een +/-writer ! Op cdfreaks heeft blijkbaar iemand dit al geprobeerd, maar het ging niet met alle types DVD-R's en heeft bovendien het probleem dat sommige DVD-R's zelfs niet meer leesbaar die gebrand zijn op de eigen -naar LDW-411S firmware geupgrade- LDW-401S. Op het internet heb ik nog geen enkele firmware voor de LDW-411S gevonden, maar schijnt ondertussen wel beschikbaar te zijn (?).[/quote:bf0b06d7b6] ik zal het niet doen je ken je brander volgens mij slopen als t verkeerd gaat en t valt dan buiten de garantie! tis eigen risico als je vind dat t nodig is gewoon doen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...