Ga naar inhoud

scanner delen


Aanbevolen berichten

ff wat reacties van een ander topic gekopieerd: 1e: Heb een HP Scanjet 3570C binnen mijn Windows XP workgroup. Wil graag met beide machines gebruik maken van deze scanner, is dit mogelijk? Het betreft een USB scanner. 2e: Alleen als de scannersoftware dit ondersteunt, en dat komt niet vaak voor. 3e: In het algemeen is delen van een scanner niet mogelijk - het is ook vrij zinloos. Bij een gedeelde printer kan het papier er uitrollen zonder dat er iemand naast staat - bij een scanner MOET de gebruiker er bij zijn om het (volgende) velletje erin te leggen. Kortom, het ding moet gewoon naast je pc staan - en niet ergens anders aan een netwerk hangen! Je boft met de USB-aansluiting. Nou nog twee frontpaneeltjes met USB, dan kun je het ding, als de pc's op één kamer staan, gewoon oversteken. Best handig. 4e (laatste): Het is idd zinloos. Als de computers toch al in een netwerk zitten, dan hoef je toch niet te delen? Kan je gewoon bestandje overzetten van ene computer naar andere... Jochem wat ik me trouwens afvraag bij de antwoorden op dit topic is: als de 2 pc's nou naast elkaar staan?wat dan?
Link naar reactie
[quote:c37e5d5c38="computer_nerdo"]3e: In het algemeen is delen van een scanner niet mogelijk - het is ook vrij zinloos. Bij een gedeelde printer kan het papier er uitrollen zonder dat er iemand naast staat - bij een scanner MOET de gebruiker er bij zijn om het (volgende) velletje erin te leggen.[/quote:c37e5d5c38]Hmm, niet dat ik er behoefte aan heb, toch lijkt het me soms best handig om de kopietjes gelijk naar de goede computer te sturen. ALs dit via een programma op de ene computer en een druk op de knop op de scanner kan, dan lijkt het me best handig. Tenzij ik dus van alles en nog wat moet instellen dan is de lol er snel af. Het is wel zo dat in een leslokaaltje met bv 6 computers het extra geloop wel meevalt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...