Ga naar inhoud

MemoryStick, Verschillen + Prijzen?


Aanbevolen berichten

Ik heb een Sony DSC-P72 besteld. Maar moet nu nog 128 of 256 mb geheugen erbij kopen. Waar kan ik het beste kopen via internet en welk merk moet ik nemen? Ik zie dat ze hier vrij goedkoop zijn =|> http://www.sdcard.be/ En nog een vraagje: Zijn die nieuwe 256 pro kaartjes ook echt sneller en is het handig om dat te kopen inplaats van die 2 x 128 mb kaart die je op stand A en B kunt zette? want tussen 256 pro en een 2x 128 kaart scheelt toch 30 euro.
Link naar reactie
Antwoord via Altavista gevonden: Description for 256MB Memory Stick PRO: SanDisk's new Memory Stick PRO is the perfect solution for anyone who needs to capture and play back DVD-quality video in real time, or store CD-quality music, high-resolution digital images, and any other application that requires high performance, ... Pro is voor hoge prestaties ...
Link naar reactie
[quote:4c6cfeacbf="Kjiratsiekoedel"]ik zou voor de 256 pro gaan, wel duurder, maar niet zo'n switch in ieder geval 256 en niet 128[/quote:4c6cfeacbf] ik vraag me inderdaad af waarom je dat aanbeveelt? argumenten? [quote:4c6cfeacbf="Hans.Vosman"]Die zo vol is?[/quote:4c6cfeacbf] onzin..... gebruik zelf een 128mb versie en moet wel heel erg moeite doen om die vol te krijgen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...