Ga naar inhoud

nieuwe pc, maar.....


Aanbevolen berichten

Ik heb een nieuw pc in elkaar gezet, en als ik hem opstart werkt alles goed monitor gaat aan, alleen staat er daarna dat je een boot-cd in moet doen en ik heb toen een windows me engels in gedaan en drukte ik op enter en stond er 1. Boot from Hard-Disk - 2. Boot from CD-ROM, en als ik op "boot from cd-rom" druk, staat er dan weer 1. Install Windows ME (english version) - 2. Start computer with CD-ROM support - 3. Start computer without CD-ROM support. en drukte dus op install windows me (english version) toen over een paar sec stond er Setup is now going to perform a routine check on your system. ik drukte toen ook op enter en stond er please wait while setup initializes, scanning system registry. hier komt de probleem dan: cannot create a temporary directory. if you have HPFS or NTFS installed on your hard drive you will need to create an MS-DOS boot partition to set up windows ik hoop dat iemand me kan helpen!!?? [/i]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...