Ga naar inhoud

PC na afsluiten blijfen er lampjes branden.


Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb sinds 5 dagen een nieuwe pc. De eerste dag was de voeding kapot (constand rebooten zonder reden). volgende dag terug gegaan en dezelfde middag kon ik hem weer ophalen want ze hadden er een nieuwe voeding in geplaatst. Nu mijn vraag: is het vreemd dat als je een pc uit hebt geschakkeld en er nog steeds lampjes [b:738ff63d9b]IN[/b:738ff63d9b] de kast branden van de video kaart en de 3com netwerk kaart??(lampje aan de voorkant zijn uit) Ik zit in een thuis netwerkje en de router geeft aan dat de er connectie is met de netwerk kaart maar de router geeft aan dat er is geen data verkeer is. Info over de voeding: * Hij schakkeld zichzelf uit als je op afsluiten klikt. * Er zit geen aan en uit knop op de achterkant van de voeding * De man van de winkel zij dat het een 400 Watt is. Als er meer info nodig is hoor ik het wel. Oh ja, ik heb een Asus A7N8X Deluxe moederbord. AMD 2600+.
Link naar reactie
Ik heb ook een ASUS, bij mij is het inderdaad ook zo dat er nog een lichtje brandt als de PC af staat. Bij mij zijn er zelfs twee: een oranje en een groen lichtje. Wanneer je met je PC op het internet aangesloten bent (met meerdere PC's op één lijn) en jouw PC staat af maar iemand anders zit nog te surfen, dan knippert jouw lichtje mee. Ik vond het ook al vreemd, maar dat schijnt dus normaal te zijn. Geen zorgen maken dus. Aan sommige muziekinstallaties of TV's brandt toch ook voortdurend een LED-lichtje?
Link naar reactie
[quote:4da101f2a5="oeroe"]ey terug gaan naar de winkel.. (neem aan dat er garantie zit op je kast). Raar verhaal volgens mij zit er qua hardware iets niets goed in je kast aangesloten. Windows sluit zichzelf dus wel af, maar je mobo staat nog steeds gwoon onder stroom. Dus ja het is vreemd :)[/quote:4da101f2a5]Nee hoor, zie Plextor's antwoord; alleen bij systemen met een AT-voeding is dat niet het geval; die hebben nog een echte aan-uit schakelaar.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...