Ga naar inhoud

intern geheugen vraagje


Aanbevolen berichten

Ik zit met dezelfde vraag. Maar ik weet ook niet het verschil bij de geheugenmodules van het merk Corsair. Je hebt "value", "XMS", "Twinx" en "Low Latency". Wat is precies het verschil, behalve dan de prijs. En in welk geval zal je voor welke geheugenmodule moeten kiezen? Ik kijk veel DVD, speel weinig spellen, wat is dan voor mij het beste?
Link naar reactie
[quote:1dc352953c="MeM"]Ik zit met dezelfde vraag. Maar ik weet ook niet het verschil bij de geheugenmodules van het merk Corsair. Je hebt "value", "XMS", "Twinx" en "Low Latency". Wat is precies het verschil, behalve dan de prijs. En in welk geval zal je voor welke geheugenmodule moeten kiezen? Ik kijk veel DVD, speel weinig spellen, wat is dan voor mij het beste?[/quote:1dc352953c] geen corsair dan iig... :wink: tuurlijk, je mag het van mij wel kopen, daar niet van, maar voor die toepassingen die jij ermee doet kan gewoon Samsung DDr ook wel... verschil? value; handpicked door en door geteste reepjes die 100% zeker op hele strakke timings draaien, dit zijn dan ook de reepjes die in de ogen van corsair de besten zijn. TwinX; specifiek voor dualchannel DDR opstelling, Nforce2 moederborden en P4 borden maken hier gebruik van.. Low latency; imho zelfde als value, kan dus ook zeer strakke timings aan, misschien kan de value beter in dualchannel opstellingen dan de LL :-? maar waarom zulk duur mem kopen, tenzij je OC'ed en het leuk vindt strakke memtimings te proberen en zo meer prestatiewinst te behalen zou ik voor corsair gaan..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...