Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

ziet er leuk uit die DDR400 modules, maar erg hoge timings; CAS Latency: 3 Cycles RAS Precharge: 4 Cycles RAS-to-CAS Delay: 4 Cycles RAS Active to Precharge: 8 Cycles ow lees het al.. ze komen later nog met strakker getimede reepjes... die ledjes op de top zijn idd wel echt COOL!! [img:abebd292cf]http://images.sudhian.com/review/memory/Corsair%20XMS4000/xms_pro_led2.jpg[/img:abebd292cf] hoe meer ze werken moeten, hoe meer balkjes er vol raken :lol: geweldig.. [quote:abebd292cf]A little background on SPD… it is actually implemented with a tiny serial EEPROM mounted on the memory module which contains various size, speed, structure and other manufacturing information[/quote:abebd292cf] hehe, eens zien of dat ook evt te flashen is... :wink: waardoor ze misschien nog harder gaan.. maar toch doen ze het wel goed, terwijl er straks nog betere reepjes van corsair komen, zoals aangegeven; 2,4,3,6 en dat op de volle instelling, niet gek voor een 1e batch.... en nu de hamvraag nog... wat gaat dit weer kosten??? kan nergens een prijs vinden.. ben nog op zoek naar nieuw mem, want mn PC3500 corsair kan de FSB niet meer aan :(
Link naar reactie
[quote:b540737bce="Proxy"][quote:b540737bce]want mn PC3500 corsair kan de FSB niet meer aan [/quote:b540737bce]Dan laat je je geheugen toch op een iets lagere snelheid lopen[/quote:b540737bce] :lol: ja dat had ik dus allang geprobeerd, maar op de een of andere manier wil het mem niet async van de FSB lopen... daarnaast, is de stap dan zo groot (rottige divider) waardoor ik dan ineens 75-100 mhz lager op het mem kom, en dan lever je weer redelijk wat performance in.. mem wil max. 440 mhz draaien, sync met de FSB, daarboven kan ik alle timings wel losser zetten, maar loopt hij het niet :cry:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...