Ga naar inhoud

diskettestation blijft draaien


Aanbevolen berichten

De vraag of je wat in je hardware hebt gewijzigd is wel een goeie. Heb dat zelf ook wel eens gehad. Controleer eens of al je kabels in je PC wel goed zijn aangesloten en ook goed aangedrukt zijn. Natuurlijk kan het ook aan de FDD zelf liggen. Heb je al geprobeerd een diskette een flink aantal malen in en uit de FDD te doen? En heb je geen andere FDD bij de hand om te kijken of die het wel goed doet? Een nieuwe FDD kost natuurlijk geen vermogen, maar het is zonde als het daar niet echt aan ligt. Zou ook nog de flatcable zelf kunnen zijn. Wim.
Link naar reactie
Als je lampje blijft branden kan dat liggen aan het feit dat je de flatcable verkeerd-om hebt aangesloten. Vandaar ook de vraag of je iets veranderd had in je HW. Bij mijn weten blijft het motortje dan niet draaien (maar dat kan ik fout hebben). Probeer de drive in een andere PC of probeer een andere drive in jouw PC (zoals is voorgesteld door WeBe) indien je die mogelijkheden hebt. Als het om een simpel contactje gaat is dat wel te verhelpen, als er een foutje zit in de electronica van je drive wordt het een ander verhaal.
Link naar reactie
hallo, heb niets bijgeinstalleerd werkt al meer dan een maand zonder zorgen had dan een nieuw MOBO koeler en dergelijke geplaatst, tot één dezer dagen dit probleem opdook, ga er nu een andere insteken, heb er hier nog een tweetal liggen die zeker werken, zodra ik tijd heb plaats ik er een andere in, de afloop laat ik jullie zeker weten, bedankt voor het advies elios
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...