Ga naar inhoud

Ik wil mijn PC verkopen, maar wat moet ik ervoor vragen??


Aanbevolen berichten

Ik heb net een nieuwe laptop en doe niets meer met mijn oude PC. Nu weet ik iemand die mijn PC wel over wil nemen, maar voor welke prijs?? Het is de Narwal instap PC van eind '99/begin '00 die een 2e plaats behaalde in de Computer!Totaal (met wat kleine aanpassingen: 64MB RAM erbij en 600MHz i.p.v. 466MHz). Wat is de prijs van het volgende systeem (met en zonder monitor graag). --------------------------------------- Kast: Midi tower Processor: Intel Celeron 600MHz Videokaart: Voodoo3 16MB Geheugen: 128MB (2x 64MB) Harde schijf: 12GB CD/DVD-rom: 40x/?x Geluid: Aureal Vortex 2 16bit (2x line out, 1x mic in, 1x line in) Modem: 5.6 kb/s Moederbord: Gigibyte GA-6VXE+ Diskette: 1.44MB incl. muis en toetsenbord Aansluitingen: -2x ps/2 (muis, toetsenbord) -2x USB 1 -2x COM -parallel --------------------------------------- Monitor: 17" LG flatron 775FT ---------------------------------------
Link naar reactie
als je mazzel hebt een 120-150 euro ofzo.... tegenwoordig koop je al XP1800 systemen voor 430 euro ofzo, dat zijn dan ook nog nieuwe (marktplaatshandelaren e.d) PC'tje als dit kun je niet veel meer voor krijgen. je kan evt proberen de handel los te verkopen, echter is dan ook altijd de vraag of je alles wel kwijt raakt. misschien met monitor een 30-50 euro meer, maar dan is 200 ofzo wel de max denk ik... suc6 met de verkoop
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...