Ga naar inhoud

cdromspeler werkt niet meer


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een Compaq pressario 1200 laptop. De cdromspeler die er in zit (toshiba) werkt niet meer. In de bios en in windows wordt hij wel herkend, maar als je er een cd in doet krijg je de mededeling dat er niets inzit. Je hoort wel dat de kop heen en weer gaat en de cdrom wordt wel gedraait, maar verder niets. Heeft iemand suggesties wat ik er aan zou kunnen doen? BVD Pieter
Link naar reactie
Yep. Bij mij begaf een desktop cdrom het in 10 dage. Laadje ging spontaan open en deed daarna niks meer. Garantie nieuwe. Zelfde merk cdrom die draait nu al 4 jaar. Heb no een scsi teac die doet het zonder probleem al 6 jaar. Wat ik ermee wil zeggen : soms kan je gewoon pech hebben. Als je nog garantie heb dan heb je geluk bij een ongeluk. Bovendien zijn cdrom spelers zulke massa apparaten geworden dat het nakijken door een technicus al meer kost dan een nieuwe. Hte lijkt er soms op dat de duurzaamheid omlaag gaat narmate het massaler wordt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...