Ga naar inhoud

Kabel (chello) aansluiting aan voorkant pc


Aanbevolen berichten

Ik wel :) hoop ik. Ppannevis wil een aansluiting aan de voorzijde van zijn PC, zoals je dat ook wel ziet met een firewire en USB. Bijvoorbeeld een netwerkkaart met de aansluiting naar de andere kant op gericht. Je zou dan bijv iets van een console/bracket moeten hebben, die past in de ruimte voor bijv. een cdrom speler. Mogelijk zal hieren enig eigen frobelwerk aan ten grondslag liggen. Afgezien van de vraagstelling, vind ik dit ook nog wel een redelijk serieus te overwegen optie. Er zitten mogelijk aardige perspectieven aan.
Link naar reactie
Als ppannevis aan de voorkant van zijn "probeer-uit pc" een usb aansluiting heeft, lijkt de oplossing me voor de hand liggend. Er bestaan namelijk netwerkadapters die je aan kunt sluiten op de usb poort (bijvoorbeeld de Sitecom USB naar Fast Ethernet 10/100Mbps voor rond de 28 euro). Het is dus zaak dat ppannevis zorgt dat hij een usb aansluiting aan de voorkant van zijn pc krijgt (als hij die al niet heeft) en hierop de usb netwerkkaart aansluit. Als ppannevis nog geen usb poort aan de voorkant van zijn pc heeft, is deze in elk geval makkelijk aan te leggen. Ook kun je natuurlijk een usb verlengkabel gebruiken, met daarop de usb netwerkkaart.... suc6!
Link naar reactie
Misschien een ideetje? Je hebt vast nog wel een 3,5 of 5,25 inch bay die je niet gebruikt. Pak dit frontje en bouw er een netwerk socket op, die met een kabel, door je PC, uitkomt bij je netwerkkaart. Je maakt dus eigenlijk een soort verlengkabel... Ik denk dat als je een goede socket hebt, je er een heel mooi onopvallend frontje van kan maken... Ik hoop dat iedereen mijn uitleg begrijpt... Succes, Christian.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...