Ga naar inhoud

logitech desktop itouch + mx700????????


Aanbevolen berichten

ik heb nu een muis+toetsenbord combie (de desktop itouch) maar ik ben van plan om binnenkort een mx700 te gaan kopen nou vroeg ik me iets af: kan het problemen opleveren als ik m;n toetsenbord blijf gebruiken (van itouch = draadloos) samen met de mx700 die ook draadloos is (die sluit ik dan aan mbv usb aansluiting ipv ps2) kunnen de ontvangers misschien gek gaan doen omdat ik er 2 gebruik en de itoch eigenlijk een muis mis (ik heb de software niet geinstalleerd staan..)
Link naar reactie
Er is altijd een kans dat de ontvangers toevallig net de zelfde frequenties gebruiken maar dat is meestal met een druk op het knopje van 1 van de ontvangers opgelost. De kans dat dit gebeurt is overigens heel erg klein en ik heb het nog niet van gehoord. Zelf gebruik ik ook een andere muis en heb ik de muis die bij het toetsenbord kwam in de kast liggen. Nooit problemen mee.
Link naar reactie
heb dit zelf ook, en heb er geen problemen mee.. ook een MX700, en ook toevallig een I-touch ramplank... je kan altijd de MX muis, of als je de software even installeerd voor je ramplank, en daar dan instellen op welk kanaal ze verbinding met elkaar moeten maken.. PS: haal die image even uit je Sig.. ongeschreven wet is hier, dat je maar 2 regels tekst er mag hebben staan, en al helemaal geen pics.. dit om het overzichtelijk te houden, en het is ook wat leuker voor modemmers dan...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...