Ga naar inhoud

mijn nieuwe harde schijf werkt niet help me!!!!!!!!!!!!


Aanbevolen berichten

hallo ik heb zojuist een nieuwe harde schijf (maxor 60GB 7200RPM) en ze werkt niet als primary master op men pc (pentium3 450MHZ) maar wel als secondary master . nu is mijn vraag hoe ik ze op primaire master krijg want ik heb het geprobeert en als primari master vand mijn pc ze niet dus help me plz :lol: ik heb de schakel vanachter aan men schijf al verandert maar ik denk dat ik men bios moet updaten kan iemand me een site geven
Link naar reactie
Wat heb je nog meer aan cdrom spelers en hds? Alleen deze hd + cd speler en eventueel cdrw? Ik zou dan volgende opstelling doen: ide1: hd (op master) ide2: cd speler (slave) cdrw (master). Eventueel cdrw of cdspeler op ide1 erbij. Dit zou gewoon moeten werken. Denk er wel aan: je moet de jumpers goed zetten. Ookal staat er in de bios dat een hd master is, kijk dan even, want het is mogelijk dat-ie als single is ingesteld. (Bij de hds die ik in mn handen heb gehad, kon je de jumper op vier manieren plaatsen.) Jochem
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...