Ga naar inhoud

Pda gaat niet aan..


Aanbevolen berichten

Heb vanmorgen een hp h2200 pda gekocht.Hij staat nu op te laden.Ik krijg hem alleen niet opgestart.Als ik m aanzet krijg ik een wit scherm te zien.Bovenaan een oranje balk waar in staat: align screen. Daaronder staat:Tap the target firmly and accurately at each location on the screen.The target will continue to move until the screen is aligned. Alleen als ik m reset krijg ik een windows scherm te zien.Maar daar staat in dat ik het scherm aan moet raken om verder te gaan.Vervolgens krijg ik weer bovenstaande tekst te zien. Wat moet ik hiermee?
Link naar reactie
Als je goed op dat eerste scherm kijkt dan zul je ergens een kruidje zien staan ( in de vorm van een +). Volgens mij staat deze eerst in het midden, daar klik je dan op. Daarna staat hij dacht ik in de linker bovenhoek, dan in de rechter, ga zo maar verder. Als je 5x hebt geklikt kom je gewoon in windows en zal hij het niet meer vragen. Mocht je geen kruisje zien omdat het scherm te fel is, dan denk ik dat hij kapot is.
Link naar reactie
[quote:324769551d="Wisja"]Als je goed op dat eerste scherm kijkt dan zul je ergens een kruidje zien staan ( in de vorm van een +). Volgens mij staat deze eerst in het midden, daar klik je dan op. Daarna staat hij dacht ik in de linker bovenhoek, dan in de rechter, ga zo maar verder. Als je 5x hebt geklikt kom je gewoon in windows en zal hij het niet meer vragen. Mocht je geen kruisje zien omdat het scherm te fel is, dan denk ik dat hij kapot is.[/quote:324769551d] Thnx! Hij doet het.staat niet echt duidelijk in de gebruiksaanwijzing overigens!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...