Ga naar inhoud

CD branden = CPU gebruik 100%


Aanbevolen berichten

Hoi mensen, Als ik een CD brand, met Nero Express, en als brander een 24x brander van LiteOn, dan wordt het CPU gebruik 100%!!! Ik kan bijna niks meer tijdens het branden, naar een ander venster gan (bijv. msn gesprekje) lukt mar half! Ik heb een tijd geleden WinXP er voor het eerst opgezet, destijds had ik met WinME geen prbleem. Het branden lukt wel, maar ik wou laatst 7 cds branden en ik verveel me dus wil ik wel ff wat internetten ofzo. Moet ik Nero misschien opnieuw installeren?
Link naar reactie
[quote:8c675a36ee="Alexander Online"]Hoi mensen, Als ik een CD brand, met Nero Express, en als brander een 24x brander van LiteOn, dan wordt het CPU gebruik 100%!!! Ik kan bijna niks meer tijdens het branden, naar een ander venster gan (bijv. msn gesprekje) lukt mar half! Ik heb een tijd geleden WinXP er voor het eerst opgezet, destijds had ik met WinME geen prbleem. Het branden lukt wel, maar ik wou laatst 7 cds branden en ik verveel me dus wil ik wel ff wat internetten ofzo. Moet ik Nero misschien opnieuw installeren?[/quote:8c675a36ee] Ik heb het zelfde, maar dan Aopen brander, maar idd, ik kan tijdens het branden niet eens n mp3tje af laten spelen.. nja ik heb mn nieuwe systeem binnen, even kijken hoe het daarmee gaat;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...