Ga naar inhoud

DVD Branden met Nero


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik heb net met DVDShrink een dvd, ge-encoed. DAt wil dus zeggen wat menuutjes, audio,en dat soort dingen die ik toch niet gebruik eruit gehaald , om er voor te zorgen dat het op een dvd-schijfje past. Ik heb pas net een dvd-brander gekocht en pas net nero geinstalleerd dus ik weet niet hoe ik dat kan branden. Weet iemand dan welke functie van Nero ik dan moet gebruiken? Dus DVD-Rom, DVD Video, DVD copy, etc. Alvast bedankt, Jeroen
Link naar reactie
[quote:00c3176ce0="jeroenvanweeghel"]Hallo allemaal, Ik heb net met DVDShrink een dvd, ge-encoed. DAt wil dus zeggen wat menuutjes, audio,en dat soort dingen die ik toch niet gebruik eruit gehaald , om er voor te zorgen dat het op een dvd-schijfje past. Ik heb pas net een dvd-brander gekocht en pas net nero geinstalleerd dus ik weet niet hoe ik dat kan branden. Weet iemand dan welke functie van Nero ik dan moet gebruiken? Dus DVD-Rom, DVD Video, DVD copy, etc. Alvast bedankt, Jeroen[/quote:00c3176ce0] Je kunt DVD Shrink zo instellen dat de complete DVD op een schijfje past toch? Al die kleine rommel levert geen noemenswaardige winst op vind ik. Ik heb zelf al een aantal complete films op een DVD gebrand die met DVD Shrink op level 8 waren geencodeerd; ik vind het resultaat uitstekend moet ik zeggen. Nu je vraag, welke NERO versie gebruik je? Ikzelf gebruik NERO 5.5; daarmee kun je de wizzard volgen die zichzelf wijst (DVD/other formats/DVD video etc); de te branden bestanden (VOB's. IFO's etc) moet je naar het "rode mapje" (video) slepen; de audio map blijft leeg iig hoef je hiernaar geen bestanden te slepen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...