Ga naar inhoud

Verkeerde weergave H/D ruimte


Aanbevolen berichten

Toen ik vandaag een image wilde maken van mijn C partitie en plaatsten op mijn D partitie, bleek de image te groot te zijn. Dus, stopte ik het proces, en verwijderde ik de image van zo'n 11GB. Nu, toen de image er nog op stond, was er ca. 680MB ruimte over. Maar, nadat ik de image heb verwijderd, wordt er niet weergeven dat er nieuwe ruimte vrij is. Ik heb meerdere malen herstart, en verversen in Deze Computer (F5) werkt ook niet. Heb ook schijf-defragmentatie geprobeerd, maar vanwege het tekort aan opslagruimte, is er niet de aanbevelen ruimte vrij om te defragmenteren. (Aanbevolen is 15%, er is zo'n 8% vrij). Mijn OS is XP Pro, SP1 geinstalleerd. Enige oplosingen worden gewaardeerd.
Link naar reactie
Probeer eens foutcontrole... Deze computer - rechter muisknop op je HD - eigenschappen - extra - bij foutcontrole: nu controleren... Misschien dat het daarmee opgelost is... (Ik had namelijk last van dit probleem op mijn ouwe pc met win98, en daar hielp het om scandisk (schijfcontrole, in xp heet dat foutcontrole) uit te voeren).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...