Ga naar inhoud

Wie weet waar nog een Acer TM 654LCI te koop is?


Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een laptop, de Acer TravelMate 654 LCI. Deze staat nog op bijna alle computersites, maar is nergens meer op voorraad, en kan ook niet meer geleverd worden. De fabrikant schijnt ze niet meer te maken. Maar er moeten er vast nog wel een aantal zijn in Nederland, de vraag is alleen: waar? Wie o wie weet hier meer over, ik zou er hartstikke blij mee zijn aangezien ik deze cker wil kopen. Negavtieve dingen over dit apparaat of redenen dat ik m niet moet kopen zijn ook van harte welkom, net als vervangende apparaten met ongeveer zelfde specificaties. Prijsindicatie KIESKEURIG € 1330 Type processor Mobile Intel Pentium 4 Snelheid 2200 MHz Intern geheugen 512 MB Intern geheugen (max.) 1024 MB Type geheugen DDR-SDRAM Beeldscherm type TFT Beeldscherm grootte 15 inch Beeldscherm resolutie 1400 x 1050 Harde schijf 40 GB CD lezen ja CD leessnelheid 24 x CD branden ja DVD lezen ja Videokaart type ATI® Mobility Radeon® 7500 Videokaart geheugen 32 MB Geluidskaart MS-Sound compatible Aansluitingen Ethernet, Firewire, IR, USB 1.x, USB 2.x, Wireless LAN Modem intern 56K PC card 1 x type II Muis touchpad Accu Li-Ion Besturingssysteem Windows 2000, Windows XP Gewicht 2860 gram Afmetingen (L x D x H) 330 x 272 x 32 mm Introductie model 2002
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...