Ga naar inhoud

Kan ik deze microfoon voor de pc gebruiken???


Aanbevolen berichten

Zoals velen heb ik ook msn en steeds vaker wordt er aan mij gevraagd of ik een webcam en microfoon heb. Heb een leuk webcammetje liggen, nieuw in doos. Maar ik heb geen microfoon. Ik zit zelf aan de volgende microfoon te denken van sennheiser: De MD425 [img:b337c8583a]http://www.klein-hummel.nl/shop/images/MD425.jpg[/img:b337c8583a] Het is een studio dynamische microfoon en als ik er een statief bij aanschaf kan ik hem mooi naast mijn monitor plaatsen. Nu de vraag: Kan ik deze op de pc aansluiten??? Of moet ik er een mengtafel(eveneens al in bezit) tussen plaatsen???
Link naar reactie
Heb ff een microfoon(Philips) geleend om te testen, maar geen brom in het geluid. Maar mijn pc is ook geaard, dat scheeld misschien wel. Rondzingen is geen probleem gezien ik s'avonds toch met een koptelefoon op zit. En bovendien schijnt die sennheiser die ik op het oog heb er nauwelijks last van te hebben. Ik had vroeger weleens geprobeerd om een pc microfoon op een versterker aan te sluiten, maar er kwam nauwelijks geluid uit de boxen. Het enigste wat ik weten wou is of een goede hifi microfoon op de pc te gebruiken is. Ik heb het niet op dat speelgoed dat na een keer gebruik rijp is voor oscar, het monster wat in de vuilnisbak woont :D
Link naar reactie
[quote:cc7e26db2e="FoXiERotjEknoR"][b:cc7e26db2e]ik d8 dat er in webcams altijd al een ingebouwde mic zat?[/b:cc7e26db2e] tuurlijk hijs baggertje, maar ik kan met me 30 euro kostende logitech quickcam toch nog hele acceptabele videogesprekken voeren ...[/quote:cc7e26db2e] Nee hoor, je heb wel van die headsetcombinaties koptelefoon + microfoon.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...