Ga naar inhoud

Dell computers.


Aanbevolen berichten

Ik ben nieuw op dit Forum dus wellicht plaats ik dit wel in het verkeerde forum onderwerp zo ja vergeef me. Ik ben van plan een nieuwe computer aan te schaffen en mijn intresse gaat uit naar een dell computer. Dit gezien de scherpe prijs maar is dit een goede keus of is er iemand die betere opties heeft welke ook nog betaalbaar zijn? Graag jullie reactie en suggesties.
Link naar reactie
ik ben zeer tevreden over dell maar dan op professioneel vlak (Workstations en laptops) maar soms is het gemakkelijker om eens in de buurt rond te kijken voor aanbiedingen of te informeren bij handelaars. Soms is de prijs lager maar vaker is het ook handiger voor de garantie en voor 'kleinigheidjes' hoewel ik zeer tevreden ben van de service van Dell weet ik niet hoe de service naar de 'gewone' klanten is
Link naar reactie
De computers van dell vind ik prima. Toch zou ik ergens anders naar kijken, een winkel als mycom/computerland/paradigit bijvoorbeeld. Geef een lijstje met wensen erop, waarvoor wil je je computer gebruiken? Dan zijn er hier genoeg mensen die je helpen bij de configuratie, vervolgens kan een van de eerder genoemde winkels die computer voor je in elkaar zetten. Daar kan Dell dan niet tegen op :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...