Ga naar inhoud

Reparatie voltooid, diskettestation reageert niet...


Aanbevolen berichten

Ik heb mijn laptop naar een Toshiba service center gebracht voor een onderhoudsbeurt. Ik kreeg een gratis nieuwe upperbody, HDD en DVD/CDRW-station. Goeie service dus maar alleen...nu blijkt dat ze een foutje hebben gemaakt want mijn altijd zo goed functionerende diskettestation doet niks meer. Rechtsklikken in 'deze computer' levert een lange wachttijd op en dan vervolgens het bekende scherm waarna ik niks kan doen, de laptop geeft aan dat er geen medium inzit, terwijl apparaatbeheer zegt dat het apparaat correct werkt. Ook is hij niet te zien in de BIOS, als alternatieve opstartmogelijkheid. [b:130bad764d]IS het daarom misschien een installatiefout en kan ik dit ZELF oplossen? Ik wil namelijk niet weer mijn laptop voor zo'n tijd kwijt zijn...[/b:130bad764d]
Link naar reactie
ik bedoelde niet dat hij bij het lsijte boot seq moet staan. Maar bij de geinstalleerde apparaten. Misschien staat ie per ongeluk op disabled. Dan enable en ook opgegev in boot seq. Als dat heen uit komst biedt, zet de notebook uit. Haal de floppy eruit en start de notebook op. Sluit de notebook weer af en doe de floppy erin. Als het goed gaat dan moet ie bij het opstarten aangeven dat ie een floppy heeft gevonden en op de vraag om de instellingen op te slaan natuurlijk ja antwoorden. Succes , ben benieuwd
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...