Ga naar inhoud

[MP3 Speler] Vraag


Aanbevolen berichten

Oke, ik ben eventueel van plan om een mp3 speler te kopen, nu is mijn vraag of er iemand ervaring heeft met de 3 soorten (ik wil geen CD/Mp3 speler omdat ik die te groot vind): [list:5d33a61fea] - Mp3 spelers met Intern geheugen - Mp3 spelers met flashcards - Mp3 spelers met 8cm cd's [/list:u:5d33a61fea] Ik heb al heel wat rond gezocht en wel aan paar mooie (en dure :)) modellen gevonden. Maar, heeft iemand ervaring met 1 van de 3 typen (of meer nl.) - Herc
Link naar reactie
ik heb er al verschillende geleend van vrienden en het flashgeheugen vond ik niet al te gemakkelijk (heb dan ook geen lezer in mijn pc) Van de spelers die ik geprobeerd had is de ipod mij het meest bevallen, vooral qwa kwaliteit maar wat wil je uitgeven? dat een speler die 250€ kost een beter geluid geeft dan één die je voor 25€ op de kop tikt, lijkt mij niet echt verwonderlijk
Link naar reactie
Ik wil zo rond de E 150 uitgeven, voor een lagere prijs krijg je namelijk alleen maar kwalitatief slechte modellen en ik wil wel kwaliteit :) Hier heb ik een voorbeeld: http://www.iriver.com/product/info.asp?p_name=iFP-380T Hij is dan wel duur, maar de opties + look zijn zooooo cool :) Of de goedkopere + iets lelijkere versie: http://www.iriver.com/product/info.asp?p_name=iFP-180T *Geen spam hoor, alleen maar voorbeelden!* Vooral de optie van radio + opnemen van radio naar mp3 lijkt me handig voor als je je mp3 collectie helemaal hebt uitgeput ;)
Link naar reactie
De MP3 Speler van Creative, de MuVo is een mooi, klein ding met 64 of 128 mb geheugen. Voordeel: Hij speelt WMA af wat 2x zo klein is als MP3 = meer muziek!! Nadeel is wel dat er geen schermpje opzit. Ik heb een AudioKey van PackerdBell. Is iets van 90 euro, dan krijg je een mp3 speler zonder schermpje met maar 32 MB geheugen. Met een SD kaartje kun je het geheugen tot 512 MB extra uitbreiden. Je hebt geen SD lezer nodig, dat is hij zelf al. Maar lees maar op de C!T site de review ze vinden m echt slecht (al vind ik dat wel mee vallen hoor).
Link naar reactie
Als we het over mooie MP3 spelers hebben moet je hier eens kijken: http://www.tweakers.net/reviews/370 ik heb hem zelf ook heeft voor dat geld extreem veel opties: - 128MB Flash-geheugen (uitbreiden niet mogelijk) - Ondersteunt MP3- en WMA-bestanden - 4-regelig grafisch display (128 bij 34 pixels) - USB 1.1-interface - Draagkoord met een stereo oordopjes - 380mAh Li-polymere batterij - Batterij-speelduur tot veertien uur - Opgeladen in drie uur - Afmetingen: 85 x 16 x 25mm - Gewicht: 37 Gram [b:65932a9ad7]- FM-tuner[/b:65932a9ad7] - Voice en FM-recorder die FM-tuner is heeeeeeeeeeeeel goed werkt vaak beter als mij echte stereo. Voor de rest een pracht speeltje! :D Er zit tevens ook een 1,5 meter USB kabel bij dus aansluiten is geen probleem!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...