Ga naar inhoud

Tijdens 3D game start systeem opnieuw op


Aanbevolen berichten

[b:7dc26fa537][color=blue:7dc26fa537]Hallo, Mijn systeem P4 2,66 1024 intern MSI 865PE Neo 2, S478, 2xDDR, Audio,USB2,SATA,LAN Sapphire Radeon 9700 Atlantic Pro 128mb Tijdens het spelen van Battlefield 1942 start het systeem opnieuw op na enkele minuten (verschilt per keer). Voordaty dit gebeurt hoor ik de uit de boxen een vervormd geluid. Na opnieuw opstarten een foutmelding van XP: devicedriverprobleem. Heb nu uitgevonden dat als ik de driverrs van de audiokaart verwijder het spel blijft draaien. (zelfde bij vidseokaart gedaan: geen verschil) Dus: ligt aan onboard geluidskaart. Overigens kan de onboard LAN ook niet softwarematig geïnstalleerd worden. Opgelost door apart LAN kaart te gebruiken uit mijn oude computer. Vraag: stel ik zet er een SB Live 5.1 kaartje in, ben ik dan van het probleem af? Of is er iets ernstig met het moederbord en moet ik deze ter raparatie aanbieden aan de verkoper :-? ? Groet Jeroen [/color:7dc26fa537][/b:7dc26fa537]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...