Ga naar inhoud

pcmcia 3com589D netwerkkaartje en Acer Extensa 367D laptop


Aanbevolen berichten

pcmcia 3com589D netwerkkaartje en Acer Extensa 367D laptop/32 ram/win98SE op pas geformatteerde HD Ik probeer met deze combinatie te internetten via een router/modem (e-tech). Dit wil niet lukken; Als ik een internetpagina open (zelfs al de instelpagina van de router),doet de laptop spontaan direct of binnen korte tijd een reboot. Als ik de laptop rechtstreeks via een usb-modem aan de adsl hang gaat het perfect. Het netwerkaartje is op een andere laptop getest en is in orde. Er zijn geen conflicten in apparaatbeheer. Wat zou hiervan de oorzaak kunnen zijn? Peter
Link naar reactie
Ben heel blij met je antwoord. keb het nagekeken en de laptop ondersteund I/II en III. Type III moet volgens de manual in het onderste slot (dat wist ik dus niet en nu wel :oops: ) Het ziet er nu naar uit dat de laptop blijft lopen :D :D Lets keep the fingers crossed :P Voor zover hartelijk bedankt Peet edit :evil: jammer dan, toch weer een reboot.......
Link naar reactie
Dan zal het inderdaad waarschijnlijk niet aan het kaartje liggen maar aan een instelling op de PC of misschien een hardware probleem, maar dan denk ik eigenlijk niet. Heb je overigens nog iets als een firewall of virusscanner op dat ding staan. IE opnieuw installeren kan ook nog een optie zijn. Ik roep gewoon maar wat, wie weet kom je er uit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...