Ga naar inhoud

Nieuw systeem


Aanbevolen berichten

Ik heb vraagje over een nieuw systeem, niet voor mij maar voor een beginnende winkelier. Hij wil in zijn etalage een tft scherm neerzetten en een nieuwe pc om powerpoint presentaties en filmpjes mee af te spelen. De pc moet energiezuinig zijn en niet te veel warmte produceren en hij wil graag zo goedkoop mogelijk uit zijn.(wie niet??? :D ) Weten jullie misschien wat hij beste kan nemen om video en zo af te spelen, wat voor processor(moet lang aan staan, dus misschien geen AMD, vanwege koeling en dergelijke??) Wat voor videokaart is goed ervoor? (Onboard goed genoeg?) Alvast bedankt!
Link naar reactie
mm ik denk dat je gewoon beter een radeon 8500 / 7500 kan nemen..eventueel all-in-wonder..die zijn niet zo duur d8 ik..en een pentium {wegens koeling wat je zelf al bed8 had} 8) maar onboard kan ook genoeg zijn..ik wee nie cker..maar je kan altijd iets beter nemen he? of je neemt gewoon riva tnt 2 ofzo..erguns 2e hands op de kop tikken.
Link naar reactie
Ik denk ook dat ik met een goedkope videokaart uit de voeten kan, en ik zit dan te denken aan een celly van 1800 mhz of zoiets in die style. Hij moet namelijk niet alleen powerpoint presentaties afspelen, maar ook filmpjes(divX misschien, is nog niet zeker) en waarschijnlijk wordt het gewoon een nieuw systeem. Ik weet dat een celly niet een van de snelste is maar het moet voor een 1,8Ghz( kweet niet hoeveel mzh p4 je dat kunt vergelijken) toch geen probleem zijn om paar filmpjes af te spelen, en hij hoeft ook geen extra koeling dan, wat toch alleen maar herrie maakt. maar in ieder geval bedankt voor reacties
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...