Ga naar inhoud

Tip over toetsenbord !


Aanbevolen berichten

Wellicht is de volgende tip van nut. Ik heb een grijs Medion toetsenbord met boven de NUM-lock toetsen 3 tiptoetsen voor Internet, Email en Search. [b:d94be16ea3]Als je op zo'n toetsenbord in dit forum een bericht typt en je maakt gebruik van de letter ë, zorg er dan voor dat je NUM-lock aan hebt staan anders ben je je hele bericht kwijt! Lastig als je een halve pagina hebt getikt en je komt die letter tegen...[/b:d94be16ea3] In mijn geval zie je dan de startpagina van Google met een muzieknoot in de zoekbalk...!
Link naar reactie
Bij mijn toetsenbord gebeurt dat ook, maar als ik op de knop "vorige pagina" druk kom ik gewoon weer terug op de vorige pagina en mijn bericht staat er dan nog. 8) Druk je [b:5f9d93889a]met numlock uit[/b:5f9d93889a] op de 7 dan ga je naar de bovenkant van de webpagina en druk je op Alt + 7 dan ga je naar de pagina die je als startpagina ingesteld hebt. Met Ctrl-7 gaat de cursor naar het begin van je tekst. Shift 7 selecteert de tekst links van de cursor tot aan het begin van de regel. Dit is gewoon standaard en heeft niets met het type toetsenbord te maken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...