Ga naar inhoud

Laptop / notebook keuze uit


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, ik ben opzoek naar een laptop ! :lol: Nooit een kwalijke zaak. Ik heb de volgende spec's die ik wel in m'n laptop zou willen hebben. Centrino, Windows XP Prof, 512Mb, 40 GB hd, lan, Ik ben druk opzoek geweest, maar ik ben bij deze 3 blijven steken: Acer, 535 = TM 535LCi, P4M-2.4GHz, 15TFT, 512MB DDR RAM (2x 256MB), 40GB HDD, DVD&CDRW, LiIon, Modem, Lan & Wireless Lan, WIN XP PROF NL version Asus, M3700 = M3700N 14,1 Inch SXGA+ TFT Pentium-M Centrino 1,5 Ghz Mobile., 512mb, 60GB, DVD-RW Int 56k/Ethernet 10/100/W-Lan/1394/USB 2.0 Deze beide systemen zitton ronde 1900 euro incl. btw. Fujitsu Siemens weet nog niet welk model. Heeft iemand nog een ander idee voor dit geld ? Alvast bedankt het is weer eens een moeilijke keuze.. Groeten Gerwin
Link naar reactie
de Acer is een mobile pentium en geen Centrino Dus als je echt een Centrino wilt valt die optie af Ik heb goede ervaringen en als je de goede opties kiest voor de [url=http://commerce.euro.dell.com/dellstore/config/frameset.asp?c=2307&n=4843&b=45061&m=eur&cu=nldhs&l=nl&s=nldhs&store=nldhs&sbc=nldhsinspn&v=d]inspirion 8600[/url] dan kom je aan 1979.03 € met BTW
Link naar reactie
:oops: Ik had ff de verkeerde uit het lijstje gepakt die ik had gemaakt.. De 535 = 803Lci TM 803LCi, P4M-Centrino 1.6GHz, 15TFT, 512MB DDR RAM (2x 256MB), 40GB HDD, DVD&CDRW, LiIon, 56K modem, Wired & Wireless Lan, WIN XP PROF NL, inclusief Bluetooth Heb ook de Fujitsu gevonden: Intel Centrino Pentium M 1, 3GHz, 15 Inch XTFT, 512 MB, 40GB, Intel 855GM 32bit 3D/2D gfx core, Combo (DVD-CDRW), V90/LAN/WiFi, Windows XP Pro Multi Langual, US-IntKB, Euc Persoonlijk ben ik niet zo'n dell figuur.. Groeten Gerwin..
Link naar reactie
Da's een goeie vraag ! Standaard gebruik ik hem veel op plekken waar ik geen stroom heb(vandaar de centrino) voorderest gebruik ik hem voor veel office gedoe (soort presentatie's) die ik dus ook op m'n laptop wil maken. Maar daarbij hoort dus ook een stukje foto bewerken, en de grafische kaart is niet echt van belang dan.. Maar ik zal ff zoeken wat er in zit ! Groeten Gerwin...
Link naar reactie
Grafische kaarten: Acer: ATI® Radeon® 9000, dedicated 64MB DDR video memory 4× AGP graphic accelerator Simultaneous LCD and CRT display at 1600x1200 @ 75Hz DualView™ support POWERPLAY™ support MPEG-2/DVD hardware assisted capability Asus:Embedded 855 GM internal Gfx Fujitsu = deze heeft dezelfde als de asus.. Groeten Gerwin..
Link naar reactie
op basis van de videokkaart is de Acer beter Asus vind ik persoonlijk een vrij klein scherm om met foto's bezig te zijn (maar die 7.5 uur is een groot pluspunt) met siemens zijn mijn ervaringen niet echt positief persoonlijk zou ik de Acer tegen de Asus afwegen maar ik kan de keus niet voor jou maken en zo een keus is zelden gemakkelijk (zeker niet voor zo een bedrag) kan je ze nergens naast elkaar zien? of al een Acer naast een Asus?
Link naar reactie
Ik denk dat ik voor de acer ga. De acer heeft namelijk een 15 inch tft en de asus niet. En ik denk dat dat scherm ook wel wat energie zal lusten. Vandaar ook het verschil qua tijd mischien.. + dat m'n huis leverancier ook aardig voor acer is.. Bedankt ! Als er nog iemand opmerkingen heeft, graag een berichtje ! Groeten Gerwin..
Link naar reactie
[quote:42eb068a03="_nazgul"]de Acer is een mobile pentium en geen Centrino Dus als je echt een Centrino wilt valt die optie af Ik heb goede ervaringen en als je de goede opties kiest voor de [url=http://commerce.euro.dell.com/dellstore/config/frameset.asp?c=2307&n=4843&b=45061&m=eur&cu=nldhs&l=nl&s=nldhs&store=nldhs&sbc=nldhsinspn&v=d]inspirion 8600[/url] dan kom je aan 1979.03 € met BTW[/quote:42eb068a03] Personelijk heb ik ook een voorkeur voor TM 803LCi, P4M-Centrino 1.6GHz, 15TFT of 1,3 GHz en denk hem eveens te kopen (de prijzen voor laptops zijn momenteel dalend ) @Dazzler Graag wat meer info over dode pixels en hoe men ze kan opsporen? Is het niet zo dat 2 à 3 dode pixels in de norm van Tft schermen toelaatbaar zijn? MVG
Link naar reactie
De norm voor dode pixels is zeer verschillend en verschilt voor laptops en TFT schermen Wij hebben bij NEC en Dell een garantie gekregen dat van bij 1 dode pixels andere hardware krijgen en dat gedurende 3 of 5 aantal jaar (zelfs voor de 22 inch schermen). Dode pixels worden zijn gemakkelijk op te sporen als zwarte puntjes op je scherm. wij laten daarvoor de schermen een heel kleur verloop doorlopen om ze op te sporen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...