Ga naar inhoud

Fysieke geheugendump


Aanbevolen berichten

Dag, Ik heb nu twee keer tijdens computeren een blauwbeeld gekregen waarin stond dat er een probleem was ontstaan en dat de windows werd afgesloten. Hierna kreeg ik een fysieke geheugendump. Wat kan hiervan het probleem zijn? Alvast bedankt voor jullie reacties. Laats recente veranderingen in mijn computer: 256mb intern geheugen erin geplaatst. Bios geupdate. Systeem: Windows XP pro AMD 1800+ 30gig hd 7200 rpm 2mb 100ata 512mb Geforce 2 mx400
Link naar reactie
het is nu voor de derde keer gebeurt. Het gebeurt nu steeds tijdens spellen spelen (O.a. anno 1503) Ik kan niet alles opschrijven als het blauwe scherm er op staat want het duurt zo'n 72 sec. Er staat onder de technische gegevens: 0x0000008e wins32K.sys adress BT8765CD base at BF8000000 date stamp 3b7de9 als het weer gebeurt zal ik meer proberen te noteren. alvast bedankt voor jullie medewerking
Link naar reactie
Die blauwe schermen zijn heel speciefiek voor bepaalde operating systems. Overstappen naar een ander OS zal het probleem van de "blue screens of death" oplossen. Iets serieuzer: trek dat extra geheugen er weer uit en kijk of dat helpt. Verder is Windows 2000 geen spelletjes OS, dus mogelijk problemen met Directx . Die geheugendumps worden overigens gemaakt, zodat ontwikkelaars na kunnen gaan wat er fout gaat in het geheugen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...