Ga naar inhoud

Logitech USB Trackmanwheel hangt in WINXP


Aanbevolen berichten

Ik worstel al een tijdje met het probleem dat mijn USB muis WINXP laat hangen op de meest onverwachte momenten. Ik moet WINXP dan opnieuw opstarten en na een tijdje van inactiviteit of soms middein een activiteit staat de muis stil en kan ik zelfs geen cntl alt del meer doen. Ik heb WINXP als diverse malen opnieuw geladen, internet afgezocht naar oplossingen, maar nergens resultaat. Wie helpt mij of heeft een hint, thanks
Link naar reactie
Jochem, dank voor je reaktie. Het valt moeilijk te zeggen wat er precies gebeurt. Als ik XP compleet neiuw installeer heb ik de indruk, dat alles goed gaat en ondervind ik dit probleem eigenlijk niet. Weet ik trouwens niet zeker. Het enige dat ik kan veronderstellen is, dat de Windows update iets veroorzaakt, zodat dit probleem veroorzaakt. Het is ook een beetje tweeledig. Soms heb ik het muis bevries probleem en soms komt het voor, dat indien ik de machine een tijdje aan laat staan de monitor op zwart gaat, het systeem wel blijft draaien, echter ik nooit meer beeld krijg en dus de aan/uit/aan optie moet gebruiken. Dit is een vervelend fenomeen, zeker het muisprobleem, aangezien dit soms middenin het schrijven van een rapport of iets dergelijks gebeurt met alle gevolgen van dien. Mijn enige optie (tenzij jij iets anders weet) is nu de originele preload software (Windows ME) er op te zetten en dan eens te kijken of het nog gebeurt. M vr gr
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...