Ga naar inhoud

Western Digitaal


Aanbevolen berichten

Ik heb een vraag, Ik wil een nieuwe harde schijf nemen maar echt puur snelheid ik denk over een Raptor van Western Digitaal 36.7GB 10.000Rpm, Serail ATA 150MB/s, 8MB, Deze schijf heeft 4ms.. Maar wie heeft er ervaring mee met deze schijf Wie kan me vertellen dat die echt snel is? Ga ik er echt op vooruit als ik die Raptor neem ik heb nu Maxtor 60GB 7200Rpm 2MB UDMA133 DX740, Maar ik zoek echt snelheid, en me laaste vraag is ook nog weet iemand misschien hoeveel seconden het duurd onder Raptor om Windows XP op testarten met 10.000rpm?
Link naar reactie
Neen, onzin. Die HDD van WD is veel sneller dan je nu hebt. Je zult het WEL merken in overall performance Cache sneller beschikbaar, internetten loopt daardoor sneller omdat IE in cache moet kijken naar plugins e.d. Applicaties starten sneller op. Tuurlijk altijd baas boven baas (RAID) maar als de topicstarter snelle HDD wil, gaat ie dat zeker merken met deze schijf in vgl met de DX740. suc6
Link naar reactie
Ik wil ook deze controller erbij nemen Is deze een goeie voor mijn Westernd digital 36.7GB 10.000Rpm 8MB? Ik had gezelen dat deze kaart specaail for performance is en snelheid.. Ik heb Asus A7V8X maat ik heb zonder Serail ATA genomen jammer ik heb wel DDR400 geheugen genomen Deze kaart is het: Promise FastTrak S150 TX4 Serial ATA Raid Control PCI Der zitten 4X Serail ATA 150MB/s poorten
Link naar reactie
ok als je je pc sneller wil laten booten moet je een progje downloaden dan staat ie in minder als 20 sec aan..met elke redelijk goeie pc.. [url]http://195.27.236.235/downloads/57065/bootvis.msi?1062236001-1062243201-3177a4-C-096d240e05e17e3aa3a1e004b950e681[/url] download hier ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ sry voor slome download..anderz kun je gaan betalen.. en je kan ook gewoon naar google gaan en bootvis zoeken duzz:P helemaal nix hardware voor sneller {ook wel} maar goeie software kan ook helpen
Link naar reactie
Wat een rare link gebruik jij voor bootvis :roll: (en hij werkt ook nog eens niet), je kun gratis bootvis bij microsoft downloaden: http://www.microsoft.com/whdc/hwdev/platform/performance/fastboot/default.mspx //shahab Die raid controller voor Sata is zonde. hij maakt gebruikt van een PCI slot wat weer 133mb/sec deelt met alle andere PCI sloten. zonde om daar 2x 10.000 Raptor Sata 150mb/sec kaarten aan te hangen. Als je echt die hardeschijf wilt moet je een moederbord nemen waar de Sata-Raid controller in de chipset zit verwerkt. KT600 chipset voor AMD of I875 chipset voor Intel. Dan heb je er veel meer aan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...