Ga naar inhoud

ik wil snele laptop maken


Aanbevolen berichten

hallo ik ben hier gekomen met een sinpele vraag ik wil de aller snelste notbook van dit moment maken geld is geen probleem ik wil ultra gamen zelfs met half life 2 enzo en ik wil weten wat ik het beste kan kopen aan spullen een ook waar te krijgen ik heb gehoort van een radeon mobility 9600 128 mb maar ik kan hem nergens vinden miss weten julie waar? en verder welke moederborden enzo raden jullie aan? ik doe er een 3 ghz pentium 4 in dus een pentium moederbord
Link naar reactie
3ghz --> grasmachieeeeeeeeeeeeeeeen :d:d:d 128mb radeon, nog eff wachten..de 64 mb versie kan je in duitsland verkrijgen en de 128..ik zou het echt niet weten waar. als geld geen probleem is, waarom stap je dan niet gewoon naar een laptopwinkel bij jou om de hoek en zeg hem dat! die zal heus wel de beste laptop voor jou vinden...
Link naar reactie
een 3GHz in een laptop? hoeveel batterijen ben je van plan om mee te sleuren? voor high-end computer en laptop's heb ik goede ervaringen met Dell Ik raad je aan om te kijken naar de inspirion reeks ik speel geen spellen maar de computers die ik gebruik worden nog zwaarder belast. mijn laptopje: P4 1.7 GHz Centrino 15.4in UltraSharp WUXGA Win 2000 nVidia® Quadro™ FX Go700 128MB graphics card 40 GB 7.200rpm 2GB RAM (jammer genoeg non-ECC)
Link naar reactie
ik heb even gekeken op [url=http://www.euro.dell.com/countries/be/nlb/dhs/products/series_inspn_notebooks.htm]dell[/url] en de inspirion 8600 1.5GHz P4 Centrino 15.4" tft GeForceFX Go enz lijkt een goede keus voor jou je kan ook gaan voor de 8500 dan krijg je een mobile pentium 2.5GHz (meer GHz maar minder prestatie) Ik heb nu gekeken op Dell omdat ik er goede ervaringen mee heb. maar ik zou zeggen kijk eens rond en geef je ogen de kost
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...