Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

k heb nog niet zo heel lang mn Western digital HD Is het normaal dat als ik mn stampvolle hd van 40gigh (3 partities Compaq diagnostics hidden??MB/4/36 gigh) defragmenteer dat het dan meer dan 35 uur duurt???? Details van de hd staan hier onder en als het normaal is dat het lang duurt dat er dan misschien een defragmentatie programma is wat miss dan wat sneller werkt dan die van windows(ME) alvast bedankt voor de moeite van het lezen van deze post Cable Guy,
Link naar reactie
[quote:092699160a="M@rc"]Bij defragmenteren kan je best alle programma's die op de achtergrond draaien uitschakelen. (gebruik CTRL+ALT+DEL)[/quote:092699160a] Uiteraart sluit ik alle programma's, virus scan firewall alles zelfs de stekker van mn internet haal ik er dan uit(voor de kleine bits, en mocht mn Com21 modem wat gekke signalen zenden) Is DEFRAG.EXE vanuit dos te draaien en zo ja leverd dat wat op qua voortgang van defragmentatie
Link naar reactie
Als die disk stampvol is, zal het inderdaad lang duren. Of 35 uur normaal is weet ik niet. Je PC moet data heen en weer schuiven op je HD en op een stampvolle HD wordt het lastig om ruimte te vinden om te schuiven. Bovendien: als die schijf stampvol is heeft een regelmatige defrag m.i. niet zoveel zin meer tenzij je regelmatig files verwijderd en er andere voor in de plaats zet. Alles staat namelijk al zo'n beetje op de optimale plaats.
Link naar reactie
[quote:86a70f75a1="Wim Sturkenboom"]Als die disk stampvol is, zal het inderdaad lang duren. Of 35 uur normaal is weet ik niet. Je PC moet data heen en weer schuiven op je HD en op een stampvolle HD wordt het lastig om ruimte te vinden om te schuiven. Bovendien: als die schijf stampvol is heeft een regelmatige defrag m.i. niet zoveel zin meer tenzij je regelmatig files verwijderd en er andere voor in de plaats zet. Alles staat namelijk al zo'n beetje op de optimale plaats.[/quote:86a70f75a1] en ik heb aan mn buurjongen gevraagt hoelang het bij hem duurt(20Gigh op laptop ook vol & redelijk nwe pc) hij zegt 30Min. met kazza ben je behoorlijk veel aant sjouwen met bestanden van 800Mb (met al die fakes)dus. maar zijn er geen programma's die iets beter handelen dan de defrag.exe?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...