Ga naar inhoud

Vraag over deze muis: A4-Tech RP-649 Wireless Optical Mouse


Aanbevolen berichten

Ik zit erover te denken om en andere muis aan te schaffen, omdat ik me nu geruime tijd aan het ergeren ben aan m´n Trust 250S Cordless muis. Kheb het ding een keer voor een prikkie gekocht (€10) als vervanger voor de standaard Logitech Wheel Mouse die bij m´n computer zat en hij wil nog wel ´s haperen als je bepaalde kanten op scrolt. Schoonmaken helpt dan ook weinig! Nu ben ik op zoek naar een goede, niet al te dure muis, die fijn is voor gamen, Windows browsing en wat je er zoal meer mee doet! Nu dacht ik hier: http://www.eynstein.nl/a/2919.html een muis gevonden te hebben die daar aan voldoet. Heb deze muis eigenlijk nog nooit ergens anders gezien, alleen bij Eynstein, en aangezien ik ook goede ervaringen met Eynstein heb denk ik dat ik ´m hier aan ga schaffen. Wat vinden jullie van deze muis en heeft iemand ervaring ermee?!? Dit zijn de specs: http://www.a4tech.com/EN/product3.asp?CID=1&SCID=5&MNO=RP-649 Alvast bedankt!! :wink:
Link naar reactie
[quote:b1f50b77ba="spatlip"]Niemand?!?!?[/quote:b1f50b77ba] kicken van je topic na 3 uren is niet nodig hoor, en zo zorg je ervoor dat misschien wel helemaal niemand reageert :roll: maar ja, wel een grappige muis imho... vriend van mij heeft deze muis ( http://www.eynstein.nl/a/2552.html ) En ondanks dat ik mn trouwe logitech MX700 gewend ben werkt die ook wel fijn.. en als je echt een fijne muis wilt, dan kan ik je die MX700 zeker aanraden, wel duur, maar ik wil niet meer anders :wink:
Link naar reactie
[quote:016b4cc612]kicken van je topic na 3 uren is niet nodig hoor, en zo zorg je ervoor dat misschien wel helemaal niemand reageert [/quote:016b4cc612] Ik wil niet heel lullig doen hoor, maar volgens mij heb je niet echt verstand van data en tijd of wel!?!?! Ik heb pas 3 dagen later gereageerd, dusss...... :-? 8) Maar ff ontopic: die muis die je kameraad heeft vind ik ook wel wat, maar die heeft maar een resolutie van 400 dpi en die ik wel heeft 800 dpi. Zou dit veel schelen, want voor die 2 Euri meer kan ik beter die met de hogere resolutie kopen, toch?!?
Link naar reactie
[quote:c1a9f7e960="spatlip"]Ik wil niet heel lullig doen hoor, maar volgens mij heb je niet echt verstand van data en tijd of wel!?!?! Ik heb pas 3 dagen later gereageerd, dusss...... [/quote:c1a9f7e960] foutje van het huis.. moet kunnen... :wink: [quote:c1a9f7e960="spatlip"]Maar ff ontopic: die muis die je kameraad heeft vind ik ook wel wat, maar die heeft maar een resolutie van 400 dpi en die ik wel heeft 800 dpi. Zou dit veel schelen, want voor die 2 Euri meer kan ik beter die met de hogere resolutie kopen, toch?!?[/quote:c1a9f7e960] inderdaad, daar heb jij weer gelijk in... Normaal is het zo dat hoe hoger de dichtheid is, hoe precieser en sneller de muis zal reageren... dus idd voor die 2 euro kun je ook voor die 1e keuze van je gaan...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...