Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Volgende probleem: modem kan 1x maal inbellen en werkt dan goed, is de verbinding verbroken dan lukt het niet meer om nogmaals in te bellen (ook bij handmatig verbreken) pc moet dan opnieuw opgestart worden (eerst moet zelf de stroomverbinding onderbroken worden) windows xp extern E-tech modem (ambient chip) de nieuwste drivers voor xp geinstalleerd (krijg wel een waarschuwing dat ze niet geautoriseerd zijn ) iemand een oplossing? ro
Link naar reactie
[quote:e34396d16b="Ro"]Volgende probleem: modem kan 1x maal inbellen en werkt dan goed, is de verbinding verbroken dan lukt het niet meer om nogmaals in te bellen (ook bij handmatig verbreken) pc moet dan opnieuw opgestart worden (eerst moet zelf de stroomverbinding onderbroken worden) windows xp extern E-tech modem (ambient chip) de nieuwste drivers voor xp geinstalleerd (krijg wel een waarschuwing dat ze niet geautoriseerd zijn ) iemand een oplossing? ro[/quote:e34396d16b]iemand een oplossing? ja neem kabel :lol:
Link naar reactie
o, mijn god, plextor, weer aan de boemel geweest? even serieus: als je in apparaatbeheer kijkt (rechtsklik op Deze computer, kies Eigenschappen, en klik Apparaatbeheer), wat zie je dan bij het modem staan voordat je inbelt - en wat nadat je hebt ingebeld? Ik vermoed dat ofwel je modem uit de lijst verdwijnt; of dat de poort niet wordt vrijgegeven... Graag melden!
Link naar reactie
[quote:f93546c46c="Brbnts rkl"]o, mijn god, plextor, weer aan de boemel geweest? even serieus: als je in apparaatbeheer kijkt (rechtsklik op Deze computer, kies Eigenschappen, en klik Apparaatbeheer), wat zie je dan bij het modem staan voordat je inbelt - en wat nadat je hebt ingebeld? Ik vermoed dat ofwel je modem uit de lijst verdwijnt; of dat de poort niet wordt vrijgegeven... Graag melden![/quote:f93546c46c]o, mijn god, plextor, weer aan de boemel geweest. sorry :wink:
Link naar reactie
[quote:9d9e83e6ee="plextor"][quote:9d9e83e6ee="Brbnts rkl"]o, mijn god, plextor, weer aan de boemel geweest? even serieus: als je in apparaatbeheer kijkt (rechtsklik op Deze computer, kies Eigenschappen, en klik Apparaatbeheer), wat zie je dan bij het modem staan voordat je inbelt - en wat nadat je hebt ingebeld? Ik vermoed dat ofwel je modem uit de lijst verdwijnt; of dat de poort niet wordt vrijgegeven... Graag melden![/quote:9d9e83e6ee]o, mijn god, plextor, weer aan de boemel geweest. sorry :wink:[/quote:9d9e83e6ee] zowel voor als nu het inbellen staat er niets vermeld, maar modem is gewoon aanwezig. hoe nu verder? gr ro
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...