Ga naar inhoud

5.1 Geluidsysteem maar welke??


Aanbevolen berichten

Waarschijnlijk niet veel, zover ik weet heeft de ABIT een nForce Soundstorm die 5.1 sound ondersteund, en zover ik weet doet die niet onder voor bij voorbeeld een Soundblaster LIVE! 5.1. Maar ik kan de Inspire 5300 niet meer vinden! Ik heb hem zelf, ZEER aan te raden. Mooi geluid makkelijk instelbaar en opzetbaar. Overigens is zover ik weet het enigste verschil tussen de 5100 en de 5300 dat de 5300 wel standaardjes bij elke Box levert. Op alle plekken waar ik hem gezien heb zaten bij de 5100 geen standaardjes. Overigens zou ik dan wel voor de Audigy 2 gaan komt goed uit de testen, overigens heb je dan wel wat meer geld nodig als 160 hoor asl je doe 6.1 set erbij koopt!!! ( 8) )
Link naar reactie
De soundblaster 5.1 live is gewoon een fatsoenlijke kaart... Uiteraard is de Audigy 2 beter, maar als dat niet in je budget past maak je een goede keuze... Ik kan geen mening geven over de luidsprekers... Ik wil zelf ook binnenkort een 5.1 speakerset kopen en zit te twijfelen tussen de creative inspire 5100 en de logitech z-640...
Link naar reactie
In een test op diskidee.nl [url]http://www.diskidee.nl/av/testen/?id=4336[/url]. Wat overigens een slechte test is vind ik. Staat dat er bij de Logitech z-640 (te) weinig verlengsnoer bijzit. Dit zeggen ze: [quote:ea0933f9ff] Logitech is overigens erg karig met de hoeveelheid luidsprekerkabel, vooral de kabellengte van de voorste speakers is amper toereikend.[/quote:ea0933f9ff]
Link naar reactie
Oh das mooi... De reden dat ik het vroeg was omdat ik ook weleens speakers zie waarbij het draadje echt vast zit aan de speaker... Maar nu bedenk ik me dat ik die ook al een keer verlengd had door het gewoon door te knippen en een draad ertussen te plaatsen (en vervolgens dichttapen)... Dat ging ook goed... Okee geen probleem dus!! :D
Link naar reactie
Altek lansing 5.1 heb test bijgewoond met 2 klankexperts vonden dit de beste speakers voor muziek en film ,hebben tiental setjes getest . Ga mij zelf ook setje kopen weet nie wat ze kosten ,kan wel opgezocht worden. heb momenteel cambrige soundworks 5.1 van creative maar ben niet tevreden, bassen klinken metaalachtig en zwak ,bijna geen midentonen en agresieve tweeters heb multimedia opstelling 5.1 in mijn wagen compo systeem en 3weg van boston acoustics woofer en versterkers van phoenix gold titanium. doe daar me mee aan quality sounds wedstrijden en daar leer je veel van HARD HARDER HARDST
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...