Ga naar inhoud

IntelliSafe Harddrive detects imminent Failure


Aanbevolen berichten

sinds kort krijg ik de volgende fout weer...[code:1:b86af61a0c]IntelliSafe Harddrive detects imminent Failure[/code:1:b86af61a0c] ik heb dezelfde fout al eerder gehad nadat mn Slackware 9 installatie gecrasht was...., wat betekend deze fout precies? en hoe verhelp ik het? -> edit: het gaat om een Compaq Deskpro en de partitietabel van de schijf is meerdere keer gewijzigd
Link naar reactie
Het lijkt me een variant van S.M.A.R.T., maar dan van Compaq: [url=http://groups.google.com/groups?hl=nl&lr=&ie=UTF-8&threadm=38D8B176.C0BE97C%40bluewin.ch&rnum=1&prev=/groups%3Fq%3D%2522IntelliSafe%2BHarddrive%2Bdetects%2Bimminent%2BFailure%2522%26hl%3Dnl%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26selm%3D38D8B176.C0BE97C%2540bluewin.ch%26rnum%3D1]Leesvoer[/url].
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
[quote:b5c8675d2e="Chestah"]sorry voor de bumppost :D maar ik heb de fout nu weer, nadat ik slackware gewoon heb geinstalleerd, het bios begrijpt denk ik gewoon geen linux :-?[/quote:b5c8675d2e]Die HD is bijna rijp voor de schroothoop. Het is (zoals eerder gezegd) een soort SMART melding vanuit je BIOS. Het kan nog een poosje goed gaan en dan is het definitief einde oefening.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...