Ga naar inhoud

Branden blijft fout gaan


Aanbevolen berichten

Ik zit nog steeds met het probleem dat ik bijna niks kan branden. Ik heb zojuist een bestand van 90 mb op een cd gebrand en met succes. Maar als ik vervolgens mijn map downloads (667 mb) wil branden zegt ie There has been a possible reading error continue yes or no. Als ik dan yes doe stopt de branden bij 60 procent en krijg ik een track following error. Ik heb over die error al eens gepost, ik dacht toen dat het de temperatuur was maar het is nu helemaal zo warm niet meer. Help me aub. Mijn hardeschijf begint vol te lopen. (philips 48x16x48 NERO 5.5.8.7 bundled.)
Link naar reactie
al eens met een ander merk cd's geprobeerd? (had het laatst ook, zo iets in die aard, met de 4 laatste CD's van een spindle. Zet ik er een ander merk in en brandt hij foutloos... ondertussen had ik weer vier onderleggertjes) O ja: als je een ander brandprogramma probeert: eerst nero uninstallen want twee brandproggies op één systeem is om moeilijkheden vragen. Daarom ook even dit: je hebt het intern brandprogramma van XP toch uitgeschakeld?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...