Ga naar inhoud

Mijn pc updaten...? help?


Aanbevolen berichten

hoi... ik heb een pentium 3 600 mhz, ....en ik heb nu totaal 320 mb geheugen ongeveer... 256 en 64 geloof ik... Ik heb ADSL via een netwerk.. mn pa is de hoofdcomputer en mn broertje en ik hebben dus ook een kabel liggen voor adsl...alleen hij moet alles instaleren... kan bijna geen fuck qua instaleren. we werken met een router. Mn HD is 7,5 gigh.. :-? ... heb 40 gigh liggen, maar die gaat niet..ivb met een verouderde bios (95) ... heb een nieuwe biosupdate besteld..en dan lukt het wel...maar die moet nog komen... Doet er allemaal niet toe, maar dan weet je ongeveer hoe de situatie hier is. Ik zit er al een tijdje over na te denken om mn pc te upgraden, alleen weet nie wat..en hoe... heb dus een pentium 3 600 mhz ...moederbord is 133 dacht ik... en heb een videokaart van 16 MB ofzo :-? Kan dus bijna geen fuck spelen qua games... unreal draait net bij me, ..alleen met een kut kwaliteit en op 800 x 600 ofzo :-? ...dus niet fullscreen Ik zit er dus over na te denken om een nieuwe videokaart te kopen,...maar ook een nieuw moederbord zal dan verstandig zijn, ofniet? ik weet helemaal geen kut van moederborden en processors idem... dus weet niet waar ik aan moet denken. Maar wil wel gewoon een top pctje creeren. wie kan mij pls helpen? :cry: alvast bedankt!
Link naar reactie
[quote:e4b28910df="GanGster MarshaLL"]hoi... ik heb een pentium 3 600 mhz, ....en ik heb nu totaal 320 mb geheugen ongeveer... 256 en 64 geloof ik... Ik heb ADSL via een netwerk.. mn pa is de hoofdcomputer en mn broertje en ik hebben dus ook een kabel liggen voor adsl...alleen hij moet alles instaleren... kan bijna geen [b:e4b28910df]fuck[/b:e4b28910df] qua instaleren. we werken met een router. Mn HD is 7,5 gigh.. :-? ... heb 40 gigh liggen, maar die gaat niet..ivb met een verouderde bios (95) ... heb een nieuwe biosupdate besteld..en dan lukt het wel...maar die moet nog komen... Doet er allemaal niet toe, maar dan weet je ongeveer hoe de situatie hier is. Ik zit er al een tijdje over na te denken om mn pc te upgraden, alleen weet nie wat..en hoe... heb dus een pentium 3 600 mhz ...moederbord is 133 dacht ik... en heb een videokaart van 16 MB ofzo :-? Kan dus bijna geen [b:e4b28910df]fuck[/b:e4b28910df] spelen qua games... unreal draait net bij me, ..alleen met een [b:e4b28910df]kut[/b:e4b28910df] kwaliteit en op 800 x 600 ofzo :-? ...dus niet fullscreen Ik zit er dus over na te denken om een nieuwe videokaart te kopen,...maar ook een nieuw moederbord zal dan verstandig zijn, ofniet? ik weet helemaal geen [b:e4b28910df]kut[/b:e4b28910df] van moederborden en processors idem... dus weet niet waar ik aan moet denken. Maar wil wel gewoon een top pctje creeren. wie kan mij pls helpen? :cry: alvast bedankt![/quote:e4b28910df]jonge jonge jonge, praat eens normaal zeg. :evil:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...