Ga naar inhoud

Casio Exilim z3 een goede aanschaf?


Aanbevolen berichten

Hoi! Ik ben van plan een casio exilim z3 te gaan kopen. Ik wil hem gaan gebruiken om foto's te maken op feesten van bv. id&t en in discotheken en voor de gebruikelijke foto's van bijvoorbeeld verjaardagen en dagjes weg. Hoofdreden voor de aanschaf is het kleine formaat van het toestel en de robuustheid want ik draag hem het liefst mee in mijn (kont)zak. Heeft er iemand al ervaringen en met dit apparaat? Of kan iemand mij deze aan- of afraden, en waarom? Bij voorbaat dank!
Link naar reactie
Nee, ik denk niet dat het daarvoor de meest geschikte camera is., de flits is wat zwak voor de donkere ruimtes. Zoals je die dus op Sensation e.d hebt. Voor 'normale' omstandigheden is het wel een prima camera. Omdat je op zoek bent naar een kleine camera moet je misschien even kijken naar de, wat duurdere, Canon Powershot S400. Een 4 megapixel zeer compacte camera. Met een maximale ISO waarde van 400, ter vergelijking, de Casio EX-Z3 gaat tot 200. Daarbij is geloof ik, weet het niet helemaal zeker, de flits van de Canon wat beter. Succes met je aankoop
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...