Ga naar inhoud

laptop harddisk


Aanbevolen berichten

Ik heb een Dell Latitude met een IBM dkla-24320 harddisk. Nooit problemen gehad; nadat het apparaat 2 maanden niet is gebruikt wil het opstarten niet. Geluid van een auto die niet wil aanslaan en dat met tussenpozen. Uiteindelijk wordt de disk niet gevonden. Ik vrees het antwoord al te weten, heeft iemand nog iets slims in gedachten en komt dit vaker voor na stilstand? Bedankt. poorter
Link naar reactie
Probeer vanaf het net (niet op accu-spanning dus) te starten en schakel (in het bios) alle power-saving functies uit. Herstart en vertoont hij dezelfde kuren...dan vrees ik het ergste. Ik ken iemand met een laptop met allerlij onverklaarbare en vreemde symptonen. Dat bleek aan het energy management te liggen. Zelf nu 3 jaar een Toshiba, daar ben ik zeer tevreden over en nooit problemen hehad. Alleen de resolutie van 800x600 is aan de lage kant en mijn hardeschijf is veel te klein (6gb.) Mocht bovenstaande niks uitmaken dan vrees ik dus het ergste voor je, merk je wel een duidelijk verschil, dan moet je proberen welke van de functies verantwoordelijk is. Heeft die del ook een "slaap-functie" die vanaf het toetsenbord met zo'n quick knop is in te schakelen ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...