Ga naar inhoud

hp scanjet 5300c werkt opeens niet meer in xp


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik gebruik al enige tijd een hp scanjet 5300c. Gisteren wilde ik iets scannen en de eerste 3 scans ging redelijk tot goed. Moest wel een keer de computer resetten omdat de scanner bleef hangen. Daarna herkende xp opeens mijn scannner niet meer. Heb de software verwijdert en opnieuw geïnstalleerd, usb kabel nagekeken enz. maar niets helpt. Als ik in systeem kijk wordt mijn scanner niet gezien ook niet als ik kijk in deze computer. Het lijkt wel of ie opeens niet meer bestaat. Heb via de downloadsite van hp nieuwere versie gedownload maar ook dat was zonder resultaat. Wie heeft voor mij de oplossing??
Link naar reactie
[quote:8eed7b6db5="leida"]Hoi, Ik gebruik al enige tijd een hp scanjet 5300c. Gisteren wilde ik iets scannen en de eerste 3 scans ging redelijk tot goed. Moest wel een keer de computer resetten omdat de scanner bleef hangen. Daarna herkende xp opeens mijn scannner niet meer. Heb de software verwijdert en opnieuw geïnstalleerd, usb kabel nagekeken enz. maar niets helpt. Als ik in systeem kijk wordt mijn scanner niet gezien ook niet als ik kijk in deze computer. Het lijkt wel of ie opeens niet meer bestaat. Heb via de downloadsite van hp nieuwere versie gedownload maar ook dat was zonder resultaat. Wie heeft voor mij de oplossing??[/quote:8eed7b6db5] [u]waarschijnlijk sta de instelling van je printerpoort in de bios op ECP maar deze moet wezen EPP . geen software installeren van hp
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...