Ga naar inhoud

Wat is de beste Game-muis?


Aanbevolen berichten

De 700 is idd zwaarder dan de 500. Batterijen he? maar dat merk je eht niet, hij glijdt namelijk zeer licht. Voordeel is ook dat je geen muismat nodig hebt en een gladdere en hardere ondergrond kunt gebruiken. En je hent natuurlijk een groter oppervlak, ook erg handig voor games. Ikzelf gebruik gewoon een a4 collegeblock. kun je gelijk notities maken, en is effen wit.
Link naar reactie
Vind ik niet, ik wou ook eerst de 500 kopen omdat ik mijn hele leven (ahum) al met een niet draadloze muis had gewerkt. Maar het is toch een hele verbetering, je kan dat ding overal waar je wilt leggen, met de 700 heb je ook geen problemen meer met het vervangen van de batterijen. [Al moet ik wel zeggen dat ik soms wat moeite heb om de muis mooi in de houder te laten passen] Maar goed iedereen zijn voorkeur. De MX500 en 700 zijn alle twee zeer goede game muizen. Hangt er vanaf of je draadloos nodig vindt of niet.
Link naar reactie
[quote="IMworthy"]De 700 is idd zwaarder dan de 500. Batterijen he? maar dat merk je eht niet, hij glijdt namelijk zeer licht. Voordeel is ook dat je geen muismat nodig hebt en een gladdere en hardere ondergrond kunt gebruiken. En je hent natuurlijk een groter oppervlak, ook erg handig voor games. Ikzelf gebruik gewoon een a4 collegeblock. kun je gelijk notities maken, en is effen wit.[/quote] Nee ik bedoel de mx 500 en de mx 700 zijn stukken zwaarder dan bv de mx 300 of een microsoft "normale" optical muis. DAardoor word je eerder moe ofzo. Of je kunt minder snel reageren
Link naar reactie
heb zelf ook de MX700, en snap niet waarom iedereen zo moeilijk doen over zn gewicht... denk je dat die 2 batterijen zo zwaar zijn, dat ie stukken zwaarder is als de MX500? zit toch meer tussen de oren denk ik :wink: maar zo zwaar vind ik em nou ook weer niet... zolang je genoeg bewegingsruimte heb, kan je dankzij die optische motor een hele snelle beweging zonder problemen uitvoeren, je hoeft em echt niet meer te ''tillen'' zoals je altijd wel moest doen met een muis met een balletje.. dit is in mijn ogen echt de beste muis momenteel op de markt.. wat me opvalt, en ik net ook iemand anders zag vertellen, is het opladen. soms moet je hem uit het station halen, en opnieuw plaatsen, omdat hij niet goed contact maakt..
Link naar reactie
MX700 vs Razor Boomslang 2k (vergelijking op basis van eigen persoonlijke ervaring) MX700 Ligt direct comfortabel in rechterhand Optisch zeer snelle en precieze respons Geen draad en daardoor maximale vrijheid Door docking station nooit lege batterijen Muisknop 1 en 2 uitstekend bereikbaar. Muiswiel (knop 3) goed bereikbaar maar wat stroef met scrollen; klikken gaat soepel Muisknoppen 4 en 5 met duim voldoende bereikbaar, maar met snelle acties kan je nog eens de verkeerde pakken. Muisknoppen 6, 7 en 8 onbereikbaar in actie games, hopeloos gepositioneerd en meestal onprogrameerbaar in games. Zijn meer office knoppen. Razor Boomslang 2K (de 1K heb ik geen ervaring mee) Even wennen, maar daarna slaap je er mee in de hand, zowel links als rechts. Met bal mega snelle respons, in te stellen met "fast tracking"bij sommige acties voor akelig nooit vertoonde foei snelle beweging (soms zelfs te snel 8) ), maar door bal wel kans op slippen ivm vervuiling Draad is stug, waardoor de muis wel eens wordt weggeduwd Alle muisknoppen uitzonderlijk goed bereikbaar, mega groot en bekleed met anti slip rubber. Kleine handen mogelijk iets te klein voor deze muis. Zo lang ondersteund door software, alle knoppen goed programeerbaar voor games. Normaal gesproken blijft de echte GAME muis voor mij de RB In score: RB 9 MX 7,5 Er is echter 1 vette MAARRRRR... Razor Boomslang heeft veel trouwe gebruikers laten zitten toen XP op de markt kwam. Er was geen ondersteuning en slechts een enkeling kon met logitech drivers wat knutselen. Fors geld te kort was de oorzaak en ik denk dat ik niet de enige was die om die reden afhaakte en de omkeek naar een vervanger. De malaise lijkt nog niet beslecht. Ga maar eens naar de homepage van Razor Boomslang waar al per MAART wordt aangekopndigd dat de nieuwe muis op de markt komt. Als je dat in AUGUSTUS nog kan lezen is er maar 1 ding duidelijk concludeerbaar: met de support van RB is er iets fundamenteels mis. Een belangrijk argument om als je keuze is tussen RB of MX voor de MX te gaan. Die keuze is echter geheel aan jou. Succes.
Link naar reactie
:o De vergelijking gaat tussen een draadloze optische muis en een muis met bal en draad :o Die RB zal een leuk muisje zijn hoor, maar ik heb, sinds de release ervan, de MX700. Wat een geweldige muis, nergens vertraging. M'n muis met bal had meer vertraging door stoffigheid. Altijd volle batterijen, en het gewicht.. zoals turbulence al zei, je hoeft je muis niet op te tillen. Het schuiven gaat heel soepel. Daarbij vind ik het wat meer solide aanvoelen dan zo'n heel licht ding. Ook ligt ie perfect in de hand (rechtshandig, links is het niet goed) Het enige waar ik me nu aan erger, is dat ik er geen draadloos toetsenbord bij kan kopen.. Succes met je aankoop.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...