Ga naar inhoud

Omvang van HD verkeerd


Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een probleem met het volgende: Ik heb mn HD (60Gb) opgedeeld in 4 partities, nadat ik XPhome heb vervangen door XPPro wordt de laatste partitie verkeerd weergegeven namelijk de werkelijke grote is 10,867Mb en vrije ruimte is 2,220Mb dit wordt door diskkeeper wel correct weergegeven maar niet door de eigenschappen te bekijken van deze partitie.Daar wordt de beschikbare ruimte weergegeven als 596Kb en tot. omvang 10Mb. Ik heb al correcties laten uitvoeren door windows zelf (chkdsk) en door diskkeeper maar het blijft verkeerd weergegeven. Iemand een idee of event. oplossing? alvast bedankt....
Link naar reactie
[quote:7845ce7bd1="madepmax"]Hallo, ik heb een probleem met het volgende: Ik heb mn HD (60Gb) opgedeeld in 4 partities, nadat ik XPhome heb vervangen door XPPro wordt de laatste partitie verkeerd weergegeven namelijk de werkelijke grote is 10,867Mb en vrije ruimte is 2,220Mb dit wordt door diskkeeper wel correct weergegeven maar niet door de eigenschappen te bekijken van deze partitie.Daar wordt de beschikbare ruimte weergegeven als 596Kb en tot. omvang 10Mb. :roll: Ik heb al correcties laten uitvoeren door windows zelf (chkdsk) en door diskkeeper maar het blijft verkeerd weergegeven. :cry: Iemand een idee of event. oplossing? alvast bedankt....[/quote:7845ce7bd1] Hallo ,ik heb inmiddels het probleem opgelost, er stond het zogenaamde *quotum beheer* op die partitie ingeschakeld en wel op een dermate onlogische instelling waardoor hij bovengenoemde waarden aangaf onder *eigenschappen*. :o Welliswaar ben ik er nog niet achter hoe dit tot stand gekomen is daar ik na de herinstalatie van winXPpro hiermee niets heb gedaan. :lol: Thxx all and surf safe.......
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...